Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
v prodejně Lidl v Hustopečích se mi už po třetí stalo, že jsem si koupil výrobek Vaší privátní značky Bluedino gouda blok 250g. Gouda má trvanlivost do 11.2.2019, nicméně po otevření zapáchá a je oslizlá. Po nákupu jsem výrobek umístil do termotašky a dodržel chladící řetězec a doma uskladnil do lednice. Datum nákupu si bohužel nepamatuji. Situace mě o to mrzí, že se bohužel opakuje a já si nemohu udělat na Silvestra večer jednohubky! Pokud se situace bude opakovat, bohužel pro Vás budu muset začít navštěvovat jiný obchod.
Bluedino Gouda 250g, šarže 11.02.2019/3
Pokud se tento problém vyskytuje pouze v prodejně Hustopeče, zkontrolovat postupy a procesy v prodejně. Popřípadě kontrola výrobce. V prodejně se stává, že zboží při doplňování není vyskládáno v co nejkratší době do chladících pultů. Toto je závažné pochybení z Vaší strany a v krajním případě, by nespokojený zákazník mohl podat podnět na SZPI.
|
Tweet |
Nemá-li věc (sýr) sjednané vlastnosti, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků.
Pokud se spotřebitel s obdobným problémem setkává v dané provozovně pravidelně a společnost ani po jeho výzvě neučinila nápravu, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Dobrý den, pane Gálo,
mrzí nás, že jste si na sýru nemohl pochutnat a za jeho nedostatečnou kvalitu se Vám omlouváme. Děkujeme, že jste na tento problém upozornil. Váš podnět ihned předáme odpovědným kolegům z hustopečské pobočky, aby jej prověřili a případně zjednali nápravu, aby se podobná situace neopakovala.
V tuto chvíli bychom Vám doporučili, abyste sýr reklamoval, tedy odnesl zpět do prodejny, kde Vám za něj vrátíme peníze.
Znovu děkujeme za upozornění a omlouváme se. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: