Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#29331Oslizlá zapáchající gouda

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2018, před 6 lety

Tomáš Gála

Znění stížnosti

Dobrý den,
v prodejně Lidl v Hustopečích se mi už po třetí stalo, že jsem si koupil výrobek Vaší privátní značky Bluedino gouda blok 250g. Gouda má trvanlivost do 11.2.2019, nicméně po otevření zapáchá a je oslizlá. Po nákupu jsem výrobek umístil do termotašky a dodržel chladící řetězec a doma uskladnil do lednice. Datum nákupu si bohužel nepamatuji. Situace mě o to mrzí, že se bohužel opakuje a já si nemohu udělat na Silvestra večer jednohubky! Pokud se situace bude opakovat, bohužel pro Vás budu muset začít navštěvovat jiný obchod.


Produkt

Bluedino Gouda 250g, šarže 11.02.2019/3


Požadované řešení

Pokud se tento problém vyskytuje pouze v prodejně Hustopeče, zkontrolovat postupy a procesy v prodejně. Popřípadě kontrola výrobce. V prodejně se stává, že zboží při doplňování není vyskládáno v co nejkratší době do chladících pultů. Toto je závažné pochybení z Vaší strany a v krajním případě, by nespokojený zákazník mohl podat podnět na SZPI.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2019 14:04, před 6 lety

Nemá-li věc (sýr) sjednané vlastnosti, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků.

Pokud se spotřebitel s obdobným problémem setkává v dané provozovně pravidelně a společnost ani po jeho výzvě neučinila nápravu, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2019 13:59, před 6 lety

Dobrý den, pane Gálo,

mrzí nás, že jste si na sýru nemohl pochutnat a za jeho nedostatečnou kvalitu se Vám omlouváme. Děkujeme, že jste na tento problém upozornil. Váš podnět ihned předáme odpovědným kolegům z hustopečské pobočky, aby jej prověřili a případně zjednali nápravu, aby se podobná situace neopakovala.

V tuto chvíli bychom Vám doporučili, abyste sýr reklamoval, tedy odnesl zpět do prodejny, kde Vám za něj vrátíme peníze.

Znovu děkujeme za upozornění a omlouváme se. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 09:03, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.2.2019 09:56, před 6 lety


Tomáš Gála

Hodnocení: