Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V lednu 2018 jsem si na Allhere objednala chytré hodinky K88H cca za 1 600 Kč. Hodinky v pořádku přišly a nějakou dobu fungovaly. Po nějaké době ( cca 4 měsíce) se začaly hodinky na ruce sami vypínat a zapínat. V kontaktech byl uveden pouze mail na firmu Fidemia group, kam jsem napsala 16.7.2018 co mi hodinky dělají. Odepsali, ať je pošlu na reklamační adresu. Našla jsem pouze adresu sídla V podhájí 14 Praha, kam jsem hodinky 18.7.2018 i s přiloženou kopií faktury odeslala.15.8.2018 jsem psala mail a chtěla vědět v jaké fázi je reklamace. Napsali mi, že reklamace je tento týden vyřízena. Hodinky přišly zpět bez jakéhokoliv vyjádření a stále se vypínaly a zapínaly, s velikostí pásku nebylo vůbec hnuto, z čehož jsem usoudila , že je nikdo ani nezkoušel. Opět jsem napsala mail, že vada přetrvává, načež mi odepsali, ať je pošlu k opětovné reklamaci. To jsem udělala, ale s tím ,že mi hodinky po několika dnech přišly zpět jako nevyzvednutá zásilka. Hodinky jsem 27.9. odeslala znovu jako cenné psaní. Když se víc jak měsíc nic nedělo, vyhledala jsem si kontakt v Allhere a zavolala. Paní jsem řekla celou story, paní slíbila , že do firmy Fidemia zavolá a zjistí situaci. Později mi zavolala, že budou v nejbližších dnech vyřizovat reklamace a že se ozvou. Po necelých 2 měsících 17.11.2018 po zaslání hodinek na reklamaci mi napsali, že se omlouvají za zdržení a že by balíček měl dorazit začátkem následujícího týdne. Nedorazil a 6.12. jsem jim opět napsala, kde balíček je. Chtěli číslo faktury nebo objednávky. Moje smůla je v tom, že po té dlouhé době vyřizování, nemůžu doklady dohledat. Takže teď nemám ani hodinky ani peníze, mám prostě jen smůlu.
Smart Watch K88H, číslo produktu 1194,
chtěla bych vrátit peníze, jelikož nechci s firmou Fidemia group již nic řešit.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Podnikatel má dále povinnost vydat spotřebitelce písemné potvrzení (reklamační protokol) o tom, kdy spotřebitelka právo uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje. Pokud tak neučiní, dopouští se přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Nebude-li možné spor mezi spotřebitelkou a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.