Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Balíček se zadáním rychlostního dodání nebyl dodán do rukou (jak bylo požadováno) ani nebyl vhozen lístek do schránky. Balíček byl uložen na poště Olomouc Janského od 21. 12. 2018, což zjistila pošťačka z Hory sv. Kateřiny. Kdybychom se o to několikerým telefonováním nezajímali, balíček by asi byl poslán odesílatelce jako "nedoručitelný" - přesto, že zaplatila příplatek 140,- Kč.
Vrácení příplatku 140,- Kč
|
Tweet |
Podle čl. 1 odst. 27 poštovních a obchodních podmínek České pošty, s.p. - ostatní služby (publikovaných na webových stránkách https://1url.cz/7M2Et) je podnik povinen vrátit cenu zaplacenou za službu, pokud služba splněna. Dle čl. 1 odst. 28 poštovních a obchodních podmínek České pošty, s.p. - ostatní služby má odesílatel zásilky právo službu na kterékoli poště reklamovat. Pokud nebylo dohodnuto jinak, musí být reklamace dle čl. 1 odst. 32 poštovních a obchodních podmínek České pošty, s.p. - ostatní služby vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud se podnik v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může odesílatel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman