Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dnes jsem obdržela objednaný balįček dobírkou. Překvapením bylo, že po otevrení neporušene obálky byla krabička uvnitr rozdelana a prázdná. Vím ž je to tvrzení proti tvrzení, ale jsem zklamaná a vůči vaší firme nedůverivá. Jedná se o výrobek vigeobeauty. Dana Křižáková, Boleradice 6.
Vigeobeauty NEw
Náhradní zboží
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý den,
jakkoliv se snažíme veškeré zboží kontrolovat, může se výjimečně stát, že ve zboží od výrobce je chyba. Omlouváme se za to, zašlete nám prosím fotografii toho co jste dostala na info@vigoshop.cz a obratem vám zašleme nové zboží.
Vigoshop
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dekuji za ochotu při vyřizování stížnosdti, ale kreabičku od zboží už nemám. Křižáková
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Dobrý deň, nech sa zákazníčka v každom prípade na nás obráti. Náš e-mail je info@vigoshop.cz. Ďakujeme.
Vigoshop
Protože nemám žádne důkazy, považuji moji stížnost za uzavrenou. Dana Křižáková
Dobrý deň, aj napriek tomu nás kontaktujte na e-mail, skúsime sa na to pozrieť a doriešime to. Ďakujem.
Vigoshop
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.