Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, společnost agrics mi doručoval balík přes vaši společnost. Váš kurýr si neudělal slušnost aby zazvonil a balík hodil přes plot na zahradu..Tohle jednání nechápu!! Venku sněží je mokro a já mám hozen balík v obálce na zahrade!! fakt drzost a žádná slušnost. Asi by jste měli udělat školení jak doručovat balíky!!
Poradny pořádek a školení s kuryrem.
|
Tweet |
Pokud zasílatel nepostupoval při doručování v souladu se zasilatelskou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Odesílatel by také mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany zasilatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.