Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#29346Peiko world

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2019, před 6 lety

Luděk Štrauch

Znění stížnosti

Obdržel jsem od vaší firmy objednane BT Peiko. Chybí český návod k obsluze,zaruční list a pokladní doklad-faktura. Doufam že toto nedopatření napravíte.Očekavam nápravu do 5ti dnů,pokud nedojde k napravě, postoupím problém OI Čr.


Požadované řešení

Poslat český návod k použití,záruční list a pokladní doklad-fakturu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2019 23:14, před 6 lety

Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Prodávající má povinnost podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi pouze, pokud o to spotřebitel požádá. Obdobné platí i pro zaslání tzv. záručního listu ve smyslu § 2166 odst. 1 občanského zákoníku. Podle § 2166 odst. 3 může být záruční list nahrazen dokladem o zakoupení věci. Takový doklad ale musí obsahovat informace ohledně práv spotřebitele z vadného plnění. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.1.2019 09:45, před 6 lety

Dobrý den,

český návod naleznete na této stránce: http://www.hs-plus.com/cz

Co se týče faktury, vždy ji zasíláme na e-mail zákazníka. Pokud si ji např. smaže, vždy mu ji můžeme znovu zaslat. Kontaktujte nás prosím na chatu, telefonu, nebo e-mailu info@vigoshop.cz a fakturu rádi zašleme. Záruční list není potřeba, k dokladu stačí faktura (podle § 18 Zákona o ochraně spotřebitele Republiky Slovinsko).

Vigoshop

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2019 21:56, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2019 06:47, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.