Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Obdržel jsem od vaší firmy objednane BT Peiko. Chybí český návod k obsluze,zaruční list a pokladní doklad-faktura. Doufam že toto nedopatření napravíte.Očekavam nápravu do 5ti dnů,pokud nedojde k napravě, postoupím problém OI Čr.
Poslat český návod k použití,záruční list a pokladní doklad-fakturu.
|
Tweet |
Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Prodávající má povinnost podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi pouze, pokud o to spotřebitel požádá. Obdobné platí i pro zaslání tzv. záručního listu ve smyslu § 2166 odst. 1 občanského zákoníku. Podle § 2166 odst. 3 může být záruční list nahrazen dokladem o zakoupení věci. Takový doklad ale musí obsahovat informace ohledně práv spotřebitele z vadného plnění. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý den,
český návod naleznete na této stránce: http://www.hs-plus.com/cz
Co se týče faktury, vždy ji zasíláme na e-mail zákazníka. Pokud si ji např. smaže, vždy mu ji můžeme znovu zaslat. Kontaktujte nás prosím na chatu, telefonu, nebo e-mailu info@vigoshop.cz a fakturu rádi zašleme. Záruční list není potřeba, k dokladu stačí faktura (podle § 18 Zákona o ochraně spotřebitele Republiky Slovinsko).
Vigoshop
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.