Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#29347Delete premium account and delete account on web C-date ID : IQT2TC84

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2019, před 6 lety

Karel Lukačko

Znění stížnosti

Prosím o okamžité zrušení premium účtu a účtu na webových stránkách C-date .
ID kontaktu: IQT2TC84

Váš webový portál neumožňuje zrušení premium účtu a vymazání účtu ze stránek C-date.
Tímto vás žádám o okamžité zrušení mého účtu , premium účtu a o vymazání mých platebních údajů a údajů o mé debitní kartě.


Dnem 2.1.2019 ruším veškeré závazky (i platební) k ID kontaktu: IQT2TC84. Pokud dojde k prodloužení premium účtu nebo k přetrvávání účtu ID : IQT2TC84 , bude tento email použit v soudním sporu.

Děkuji za vymazání.



Please cancel the premium account and account immediately on the C-date website.
Contact ID: IQT2TC84

Your web portal does not allow you to cancel your premium account and delete your account from C-date.
I hereby ask you to immediately cancel my account, premium account, and clear my payment and my debit card details.


As of 2.1.1919, I cancel all liabilities (and payment) to Contact ID: IQT2TC84. If the premium account is prolonged or the IQT2TC84 account persists, this email will be used in litigation.

Thank you for deleting.


Produkt

ID kontaktu: IQT2TC84


Požadované řešení

Okamžité vymazání profilu,Premium účtu a platebních údajů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2019 09:24, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2019 11:17, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2019 15:58, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.2.2019 18:10, před 6 lety


Karel Lukačko

Hodnocení: