Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
25.11.2013 jsem zakoupil mobilní telefon Lenovo S750 CZ. V únoru mi z nepochopitelných důvodů prasklo sklíčko na krytu - na prodejně mi bylo doporučeno zakoupení krytu nového s tím, že jej ale nevyměňují, tudíž si musím kryt nechat vyměnit někde jinde na moje náklady. Kryt jsem si tedy zakoupil a nechal vyměnit - nechápu tedy postoj prodejce k mojí další reklamaci, kdy mi začátkem března přestal fungovat reproduktor, občas nefunguje foťák a objevuje se zelená obrazovka. Po téměř 3 týdnech od uplatnění reklamace mi bylo prodejcem sděleno, že výrobce reklamaci zamítl a nabízí nerentabilní opravu, rovnající se hodnotě nového přístroje.
Uplatnil jsem tedy rozpor s kupní smlouvou, kdy se několik závad projevilo velmi krátce po zakoupení telefonu. Prodejce se mnou již nekomunikuje.
mobilní telefon Lenovo S750 CZ
vrácení kupní částky
|
Tweet |
Jestliže již prodejce reklamaci zamítl, je možné nechat si vypracovat znalecký posudek. V posudku by se znalec měl vyjádřit k povaze a existenci vady a rozporvat odůvodnění reklamace. Seznam znalců je na www.justice.cz. Pokud znalecký posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na úhradu znalečného.
Dobrý den pane Borzyku,
Bohužel se mi v systému nepodařilo najít váš nákup. Můžete mi prosím napsat na jaké prodejně jste nakupoval + číslo reklamačního protokolu?
Děkuji.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz
Dobrý den,
nakupoval jsem v prodejně Mironet Příbram.
Reklamace :
RMA číslo RA14C03987
Vzhledem k tomu, že se během prvních 6-ti měsíců vyskytla skrytá závada,
na prodejně jsem následně podal odstoupení od kupní smlouvy č. PBFP131496 dne 4.4.2014.
Dobrý den,
kolega mě informoval, že dle vyjádření technika nebyla reklamace uznána z důvodu porušené pečeti, což je posuzováno jako neoprávněný zásah do telefonu.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz
Stížnost uzavíráme s nedosažením dohody. Spotřebitel by však neměl přijít o záruku pouze z důvodu porušení pečeti, ale muselo by se v důsledku jeho neodborného zásahu jednat o mechanické poškození.