Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#2935Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 měsíců 12 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2014, před 11 lety

Jiří Borzyk

Znění stížnosti

25.11.2013 jsem zakoupil mobilní telefon Lenovo S750 CZ. V únoru mi z nepochopitelných důvodů prasklo sklíčko na krytu - na prodejně mi bylo doporučeno zakoupení krytu nového s tím, že jej ale nevyměňují, tudíž si musím kryt nechat vyměnit někde jinde na moje náklady. Kryt jsem si tedy zakoupil a nechal vyměnit - nechápu tedy postoj prodejce k mojí další reklamaci, kdy mi začátkem března přestal fungovat reproduktor, občas nefunguje foťák a objevuje se zelená obrazovka. Po téměř 3 týdnech od uplatnění reklamace mi bylo prodejcem sděleno, že výrobce reklamaci zamítl a nabízí nerentabilní opravu, rovnající se hodnotě nového přístroje.
Uplatnil jsem tedy rozpor s kupní smlouvou, kdy se několik závad projevilo velmi krátce po zakoupení telefonu. Prodejce se mnou již nekomunikuje.


Produkt

mobilní telefon Lenovo S750 CZ


Požadované řešení

vrácení kupní částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2014 09:36, před 11 lety

Jestliže již prodejce reklamaci zamítl, je možné nechat si vypracovat znalecký posudek. V posudku by se znalec měl vyjádřit k povaze a existenci vady a rozporvat odůvodnění reklamace. Seznam znalců je na www.justice.cz. Pokud znalecký posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2014 11:20, před 10 lety

Dobrý den pane Borzyku,
Bohužel se mi v systému nepodařilo najít váš nákup. Můžete mi prosím napsat na jaké prodejně jste nakupoval + číslo reklamačního protokolu?
Děkuji.

S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.9.2014 18:19, před 10 lety


Jiří Borzyk

Dobrý den,
nakupoval jsem v prodejně Mironet Příbram.
Reklamace :
RMA číslo RA14C03987
Vzhledem k tomu, že se během prvních 6-ti měsíců vyskytla skrytá závada,
na prodejně jsem následně podal odstoupení od kupní smlouvy č. PBFP131496 dne 4.4.2014.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2014 09:17, před 10 lety

Dobrý den,
kolega mě informoval, že dle vyjádření technika nebyla reklamace uznána z důvodu porušené pečeti, což je posuzováno jako neoprávněný zásah do telefonu.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 13:08, před 10 lety

Stížnost uzavíráme s nedosažením dohody. Spotřebitel by však neměl přijít o záruku pouze z důvodu porušení pečeti, ale muselo by se v důsledku jeho neodborného zásahu jednat o mechanické poškození.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.