Společnost


Globalmall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29355Vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2019, před 6 lety

Jiří Švéda

Znění stížnosti

Za vrácené zboží jsme obdrželi pouze peníze za zrcátko, dvakrát bezdrátová sluchátka, která byla vrácena ještě nebyla uhrazena!
Číslo objednávky 1813427828


Požadované řešení

Vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2019 18:59, před 6 lety

Právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů u smluv uzavíraných mezi spotřebitelem a podnikatelem za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku, je v občanském zákoníku zakotveno z důvodu, že si spotřebitel nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy.

Existují ale i výjimky, kdy není možné tohoto práva využít. Podle § 1837 písm. g) občanského zákoníku není možné odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. Zda se tato výjimka bude aplikovat, je nutné posuzovat případ od případu. Pokud existuje skutečné riziko, že se zboží porušením obalu stává z hygienických nebo zdravotních důvodů dále neprodejné, odstoupit od kupní smlouvy není možné (např. rtěnka, zubní kartáček, žiletky).

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 11:51, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.