Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Za vrácené zboží jsme obdrželi pouze peníze za zrcátko, dvakrát bezdrátová sluchátka, která byla vrácena ještě nebyla uhrazena!
Číslo objednávky 1813427828
Vracení peněz
|
Tweet |
Právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů u smluv uzavíraných mezi spotřebitelem a podnikatelem za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku, je v občanském zákoníku zakotveno z důvodu, že si spotřebitel nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy.
Existují ale i výjimky, kdy není možné tohoto práva využít. Podle § 1837 písm. g) občanského zákoníku není možné odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. Zda se tato výjimka bude aplikovat, je nutné posuzovat případ od případu. Pokud existuje skutečné riziko, že se zboží porušením obalu stává z hygienických nebo zdravotních důvodů dále neprodejné, odstoupit od kupní smlouvy není možné (např. rtěnka, zubní kartáček, žiletky).
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.