Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29357Tyden po 1 sms o doruceni balik stale nedorucen..Zadna sms o stavu..rovnou zavolani ze je pred barakem..nezajem o domluve predani!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2019, před 6 lety

Nikola Stejskalova

Znění stížnosti

Pred tydnem mi prisla sms o predani dopravci..nasleduji den melo byt doruceni..dnes je to tyden...pri dotazovani kde je moje zbozi stale jen jak kolovratek..zbozi nebylo z nezjistnych duvodu nalozeno...po urgovani mi dnes volal (nejspis kuryr) ve 11:20 zmeskany hovor...po 5 minutach volam zpet..bez odezvy...zadna sms ze mi to dnes doruci!!!Proc??Mate predem davat vedet,proto si Vas platim...na sms bez reakce...konkurence PPL nebo DPD vzdy pise sms a vzdy i na sms reaguje...kdyby nebyla doprava jen Vami,,tak si Vas nikdy nevyberu!!Absolutni neprofesionalita!!!


Požadované řešení

Kompenzace za neustale cekani a reseni,ktere nevedlo nikam...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2019 18:18, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 11:43, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.