Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Pred tydnem mi prisla sms o predani dopravci..nasleduji den melo byt doruceni..dnes je to tyden...pri dotazovani kde je moje zbozi stale jen jak kolovratek..zbozi nebylo z nezjistnych duvodu nalozeno...po urgovani mi dnes volal (nejspis kuryr) ve 11:20 zmeskany hovor...po 5 minutach volam zpet..bez odezvy...zadna sms ze mi to dnes doruci!!!Proc??Mate predem davat vedet,proto si Vas platim...na sms bez reakce...konkurence PPL nebo DPD vzdy pise sms a vzdy i na sms reaguje...kdyby nebyla doprava jen Vami,,tak si Vas nikdy nevyberu!!Absolutni neprofesionalita!!!
Kompenzace za neustale cekani a reseni,ktere nevedlo nikam...
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.