Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení.
Již po několikáté se mi stalo, že jsem poslala balík do ruky hned v 8 hodin ráno, s tím, že mi na přepážce tvrdili, že druhý den bude u příjemce. Upozornuji, že můj otec je po operaci kyčle a musel běhat 2 dny po Vsetínských poštách, protože balík do ruky, přehazovali z pošty na poštu. Mého otce to stálo peníze navíc, čas a nervy.
Taháte z lidí peníze, ale služby jsou čím dál tím horší.
I když jsem doma, doručovatel vůbec nezazvoní, hodí oznámení do schránky a jde dál.
Můj syn 15 let, šel poslat malý balíček a automaticky mu naúčtovali balík do ruky, ani se neobtěžovali zeptat, jaký balík chce. To už je přes čáru. Přitom řekl, že to chce obyčejně. Chtěla jsem telefonicky vyřídit stížnost na balíkovou přepážku, ale nikdo během hodiny mi nebral telefon,volala jsem na jinou pobočku, aby mě tam přepojili. Na poštu jsem se pak dovolala, svou chybu mladík za přepážkou uznal a omluvil se.
Včera 16.4.2014 jsem v 8.10h z Plzně hlavní pošty zaslala do Vsetína balík do ruky. Příjemci došla sms, že 17.4 je předpokládaný rozvoz po 15h. Otec seděl celé odpoledne doma, opět nic. Druhý den bude opět sedět doma a nebo hledat balík na poště, jako minule. DR0075105353X JE TEDY NĚKDE V AUTĚ NEBO NA POŠTĚ!!!!
Klasická situace jsou fronty a cedulka zaučuji se. OK,tomu rozumím, ale proč u 6 přepážek jsou otevřená pouze 2 a slečny se zaučují. U nich stojí jako policajt paní vedoucí a dělá si čárky, kolika lidem nabídli zaměstnankyně v zácviku produktů a kolik služeb pošty dokázali prodat, k tomu Vám nabídnou srdíčko za 30 korun, nebo los či bloček. Lidé ve frontě po 3/4 hodiny už nemají zájem, jsou rádi, že si vyzvedli poštu a zaplatili složenky.
Opravdu si takto služby nepředstavuji!!! Pavelková
DR0075105353X
Určitě by mi měli odpovědět, proč se takto pošta chová, proč v dnešní době místo rychlého vyřízení za hodně peněz jsou na poště nekvalitní služby, proč místo pošty je to pomalu pojištovna atd. Pokud budu chtít pojištění, tak si zajdu k odborníkům a né k zaučující se slečně.
Za balík do ruky by byla slušnost jako jinde v cizině dostat kompenzaci.
|
Tweet |
V případě, že není plněno dle smluvních podmínek, lze žádat přiměřenou slevu z ceny služby. Pokud porušením smluvní povinnosti vznikla zákazníkovi škoda,lze žádat její proplacení. V těchto případech by bylo třeba porušení povinnosti prokázat.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: