Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#29361Stížnost na zaměstnance

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 13 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2019, před 6 lety

Lucie Rokycká

Znění stížnosti

Dobrý den, do teď jsem s Vámi neměla žádný problém ale pan T. vše změnil. Koncem sprna jsme s nim řešili můj tarif, tátův tarif, Wi-Fi a televize. Je leden a jediné co funguje je můj tarif a občas internet. Televizi jsme chtěli vrátit protože je úplně zbytečná to jsme řešili kolem 15.11.2018, pan T. slíbil technika ještě sem mu říkala aby to bylo co nejdřív protože 20.11.2018 jsem měla termín porodu. No po návratu z porodnice jsem mu musela volat znova ze tu televizi doopravdy nechceme. Zase slíbil technika. Je leden, technik nikde, každý měsíc vyhozený prachy protože pan T. je neschopný a po dnešním hovoru mi řekl ze mi zavolá jeho kolega kvůli odstoupení od smlouvy a hádejte co. Nikdo nevola.
Neskutečně odporné chování k zákazníkům


Produkt

Nabídka služeb, R. T.


Požadované řešení

Minimálně snížit platové ohodnocení, takhle se prodejce k zákazníkovi nechová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2019 18:01, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.