Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#29364Nefunkčnost TV a internet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2019, před 6 lety

Romana Šebková

Znění stížnosti

od 16.11.2018 řešíme problém s internetem a O2TV.Po x telefonátech návštěvě O2 guru, kdy se nás operátoři a technici snažili přesvědčit o tom,že je chyba na naší straně ,bylo konečně sděleno, že je porucha na straně O2-chyba kabelu. Dle vyjádření techniků je podaná kabelová hlášenka. Do dnešního dne nebyl sdělen žádný datum opravy. S pracovníky O2 to řeším každý týden(i osobně) a odpověď je stále stejná -je to v řešení. Od 26.12. internet přestal fungovat úplně, na opětovné nahlášení stále stejná odpověď. Na otázku dočasného náhradního řešení bylo sděleno,ať si koupím wifi(upozorňuji, že žádné náhradní řešení nabídnuto nebylo, pouze chtěli, abych zaplatila další službu+dále platila nefungující ADSL internet+O2TV).Internet potřebuji ke své práci, služby platím a ze strany O2 žádné seriózní řešení. Nemluvě o časové ztrátě neustálého volání na linky a řešení problému na pobočkách


Požadované řešení

přesné datum opravy a bezplatné zajištění internetu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2019 17:44, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2019 17:55, před 6 lety

Pěkný den,
velmi se za vzniklé komplikace omlouváme. Komplikace v rámci vaší přípojky stále řeší naši specialisté. Reklamace je taktéž nyní v řešení kolegů. Ti vše důkladně prověří a během několika dnů vás budou s vyřešením kontaktovat.
Za potíže se omlouváme.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.1.2019 22:37, před 6 lety


Romana Šebková

Dobrý den,

Skutečnost, že naší závadu řeší Vaši specialisté je nám známa již měsíc a půl, jak jsem avizovala ve stížnosti. Ale datum nápravy nám stále nikdo nesdělil. Dnes přišla SMS zpráva o finanční kompenzaci (respektivě neúčtování služby). To pro nás ale není řešení. Jak jsem již sdělila, internet potřebuji ke svému výkonu práce. Od O2 požaduji nějaké náhradní řešení - např. poskytnutí Vašeho "O2 internet air".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2019 07:09, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2019 09:03, před 6 lety

Pěkný den,
v tuto chvíli je vzniklá situace v řešení kolegu z reklamací a stížností. Ti již pro vás zadali požadavek na reklamaci vyúčtování za prosinec. Bohužel termín pro vyřešení poruchy aktuálně není znám v návaznosti na výkopové práce.
Věříme, že služby budou aktivní během krátké doby.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2019 16:05, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.2.2019 19:24, před 6 lety


Romana Šebková

Dobrý den,
služby jsou již plně aktivní.Řeší se i finanční kompenzace.
Děkuji za pomoc dTestu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.2.2019 12:54, před 6 lety

Pěkný den,
jsme rádi, že jsou služby již plně funkční. Pokud budete mít jakýkoliv další dotaz či požadavek, kdykoliv se na nás touto cestou obraťte.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.3.2019 07:43, před 6 lety


Romana Šebková

Hodnocení: