Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
od 16.11.2018 řešíme problém s internetem a O2TV.Po x telefonátech návštěvě O2 guru, kdy se nás operátoři a technici snažili přesvědčit o tom,že je chyba na naší straně ,bylo konečně sděleno, že je porucha na straně O2-chyba kabelu. Dle vyjádření techniků je podaná kabelová hlášenka. Do dnešního dne nebyl sdělen žádný datum opravy. S pracovníky O2 to řeším každý týden(i osobně) a odpověď je stále stejná -je to v řešení. Od 26.12. internet přestal fungovat úplně, na opětovné nahlášení stále stejná odpověď. Na otázku dočasného náhradního řešení bylo sděleno,ať si koupím wifi(upozorňuji, že žádné náhradní řešení nabídnuto nebylo, pouze chtěli, abych zaplatila další službu+dále platila nefungující ADSL internet+O2TV).Internet potřebuji ke své práci, služby platím a ze strany O2 žádné seriózní řešení. Nemluvě o časové ztrátě neustálého volání na linky a řešení problému na pobočkách
přesné datum opravy a bezplatné zajištění internetu
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
velmi se za vzniklé komplikace omlouváme. Komplikace v rámci vaší přípojky stále řeší naši specialisté. Reklamace je taktéž nyní v řešení kolegů. Ti vše důkladně prověří a během několika dnů vás budou s vyřešením kontaktovat.
Za potíže se omlouváme.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
Skutečnost, že naší závadu řeší Vaši specialisté je nám známa již měsíc a půl, jak jsem avizovala ve stížnosti. Ale datum nápravy nám stále nikdo nesdělil. Dnes přišla SMS zpráva o finanční kompenzaci (respektivě neúčtování služby). To pro nás ale není řešení. Jak jsem již sdělila, internet potřebuji ke svému výkonu práce. Od O2 požaduji nějaké náhradní řešení - např. poskytnutí Vašeho "O2 internet air".
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
Pěkný den,
v tuto chvíli je vzniklá situace v řešení kolegu z reklamací a stížností. Ti již pro vás zadali požadavek na reklamaci vyúčtování za prosinec. Bohužel termín pro vyřešení poruchy aktuálně není znám v návaznosti na výkopové práce.
Věříme, že služby budou aktivní během krátké doby.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
služby jsou již plně aktivní.Řeší se i finanční kompenzace.
Děkuji za pomoc dTestu.
Pěkný den,
jsme rádi, že jsou služby již plně funkční. Pokud budete mít jakýkoliv další dotaz či požadavek, kdykoliv se na nás touto cestou obraťte.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: