Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
dobry den
konecne se mi podarilo nasbirat body a dnes jsem si chtela za ziskane body pribory vyzvednout a uz pry zadne nejsou. totez se mi stalo s medenou panvi to se jeste rozdavaly body a panve uz nebyly. nakupovala jsem vse v penny abych body nasbirala ted mam 2 karty plne a pribory nejsou. jsem moc zklamana a utracet u vas uz nebudu, nema to cenu. vim od sousedky ze si pribory rozebrali vasi zamestnanci, ta videla ze zamestnankyne davala na kase 10 karet.
musilova alena
rada bych dostala 2 pribory za me karty abych mela plnou sadu pro 6 lidi
|
Tweet |
Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.