Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Koupila jsem auto od společnosti AAAauto zhruba za 4 měsíce mi auto přestalo jezdit.
Na autě je skrytá vada,učinila jsem reklamaci a ta mi nebyla uznána.
Reklamační oddělení mi oznámilo že,jsem koupila staré auto a že nemůže být vyřízena reklamace.
Proto se obracím Vás s pomoci jak vyřešit problém???
S úctou
Monika Veselá
Protokol o reklamaci č.433666 SPZ 6C95775
Výměna auta za jiné,nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Doporučujeme vyzvat autobazar k podání odůvodnění, proč reklamaci neuznal. Bude-li autobazar argumentovat, že spotřebitel před koupí o vadě věděl, musí kupující na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce neprokázal, že kupující o vadě věděl. Bude-li argumentovat tím, že vada vznikla běžným opotřebením, pak lze požadovat prokázání této skutečnosti. Pokud má autobazar takové vyjádření ze servisu, může spotřebitel toto vyjádření servisu rozporovat vyjádřením znalce. Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla. Jejich seznam je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel také právo na proplacení nákladů, které musel v souvislosti s uplatněním reklamace vynaložit (tedy včetně proplacení znaleckého posudku).
Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Veselá,
mám informaci, že kolegové minulý týden znovu projednávali Váš případ a budou Vás kontaktovat s nabídkou, pokud tak již mezitím neučinili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Tak roztomila pani Mikova me vzkazala ze se semnou bavit nebude.Vzdycky me zavolal nazpatek jejich clovek a byl hodne arogantni a nechutne drzej.Samozrejme ze to neni jejich chyba a auto mam prevzit zpet a bez jejich opravy! Pokud tam auto necham tak me budou uctovat parkovne!!Jsou to neskutecne vychcany lidi a nemaji v sobe ani kousek slusnosti.Nechapu co by jim udelalo vymenit auto za jine.Auto necham zkontrolovat znalcem a pak uvidime co se bude dit.Uz nikdy vice takovou spolecnost..
Jak jsme uváděli v našem úvodním vyjádřením, znalecký posudek je pro jeho odbornou váhu vhodným způsobem k rozporování vyřízení reklamace. Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Vážená paní Veselá,
já osobně reklamace nevyřizuji - proto není reálný důvod, abychom si spolu telefonovaly. Předala jsem Vám pouze informaci, že kolegové Vaši reklamaci dořešili a učinili Vám nabídku. Sama výměna auta, kterou zmiňujete, je jistě možná, ale má své podmínky, které jsou uvedeny na našem webu (viz https://www.aaaauto.cz/cz/caste-dotazy-koupe-ojeteho-vozu/text.html?id=58 - zejména "Do 7 dní od koupě můžete auto vyměnit za jiné v pobočce, v níž jste zakoupil původní vůz. Tato nabídka se vztahuje na vozy s nimiž od zakoupení nebylo najeto více než 200 km.").
Vy jste vůz zakoupila v červenci. Skutečně tedy není možné vozidlo po půl roce měnit. Nyní je na Vás, zda naši nabídku přijmete, či nikoli.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Vidim ze nemate ani spetku slusnosti.At si auto strcime do prdele a ze mu nic neni???Jenom pry opravit civku??Auto mame v oplu a tam jsou zdeseny jak muzete prodat auto na odpis !!!!Ale to jsou pry acka maji ve smlouve nastaveny takove veci ze normalni clovek nema sanci.Kdyz jsem si koupila bourane auto tak co bych chtela!!!Pan kdyz me to predaval tak se u toho potil a rikal ja s tim nic nemuzu delat.To je rozhodnuti vedeni.Ja mu povidam ze kdyz rano vstane a podiva se na sebe do zrcadla ze se nepoblije.A jak muze pracovat pro takovy smejdy.Sklopil oci a jen blbe koukal...ze s tim nic nezmuze.Myslim ze vsichni skoncite v pekle.Prodat klukovi auto ktere je uplne totalne na odpis se nedela.Myslim ze na takovou zkusenost nikdy nezapomene a bude vsechny varovat ze k vam nikdy nechodit.Jste strasny smejdi.
Dobrý den,
společnost trvá na původním výsledku reklamace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Uz nikdy od vas auto!!!!
Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Doufam ze mate ze sebe radost.Zveda se me z vas zaludek!!!
Dobrý den,
záležitost byla prověřena a následně uzavřena s původním stanoviskem.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Jelikož společnost již nemá nic, co by k případu doplnila, bude tato stížnost uzavřena. Spotřebitelka má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.