Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#29367Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2019, před 6 lety

Monika Veselá

Znění stížnosti

Koupila jsem auto od společnosti AAAauto zhruba za 4 měsíce mi auto přestalo jezdit.
Na autě je skrytá vada,učinila jsem reklamaci a ta mi nebyla uznána.
Reklamační oddělení mi oznámilo že,jsem koupila staré auto a že nemůže být vyřízena reklamace.
Proto se obracím Vás s pomoci jak vyřešit problém???

S úctou
Monika Veselá


Produkt

Protokol o reklamaci č.433666 SPZ 6C95775


Požadované řešení

Výměna auta za jiné,nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2019 04:31, před 6 lety

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Doporučujeme vyzvat autobazar k podání odůvodnění, proč reklamaci neuznal. Bude-li autobazar argumentovat, že spotřebitel před koupí o vadě věděl, musí kupující na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce neprokázal, že kupující o vadě věděl. Bude-li argumentovat tím, že vada vznikla běžným opotřebením, pak lze požadovat prokázání této skutečnosti. Pokud má autobazar takové vyjádření ze servisu, může spotřebitel toto vyjádření servisu rozporovat vyjádřením znalce. Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla. Jejich seznam je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel také právo na proplacení nákladů, které musel v souvislosti s uplatněním reklamace vynaložit (tedy včetně proplacení znaleckého posudku).

Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2019 15:39, před 6 lety

Vážená paní Veselá,
mám informaci, že kolegové minulý týden znovu projednávali Váš případ a budou Vás kontaktovat s nabídkou, pokud tak již mezitím neučinili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2019 01:42, před 6 lety


Monika Veselá

Tak roztomila pani Mikova me vzkazala ze se semnou bavit nebude.Vzdycky me zavolal nazpatek jejich clovek a byl hodne arogantni a nechutne drzej.Samozrejme ze to neni jejich chyba a auto mam prevzit zpet a bez jejich opravy! Pokud tam auto necham tak me budou uctovat parkovne!!Jsou to neskutecne vychcany lidi a nemaji v sobe ani kousek slusnosti.Nechapu co by jim udelalo vymenit auto za jine.Auto necham zkontrolovat znalcem a pak uvidime co se bude dit.Uz nikdy vice takovou spolecnost..

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 09:52, před 6 lety

Jak jsme uváděli v našem úvodním vyjádřením, znalecký posudek je pro jeho odbornou váhu vhodným způsobem k rozporování vyřízení reklamace. Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2019 15:18, před 6 lety

Vážená paní Veselá,
já osobně reklamace nevyřizuji - proto není reálný důvod, abychom si spolu telefonovaly. Předala jsem Vám pouze informaci, že kolegové Vaši reklamaci dořešili a učinili Vám nabídku. Sama výměna auta, kterou zmiňujete, je jistě možná, ale má své podmínky, které jsou uvedeny na našem webu (viz https://www.aaaauto.cz/cz/caste-dotazy-koupe-ojeteho-vozu/text.html?id=58 - zejména "Do 7 dní od koupě můžete auto vyměnit za jiné v pobočce, v níž jste zakoupil původní vůz. Tato nabídka se vztahuje na vozy s nimiž od zakoupení nebylo najeto více než 200 km.").
Vy jste vůz zakoupila v červenci. Skutečně tedy není možné vozidlo po půl roce měnit. Nyní je na Vás, zda naši nabídku přijmete, či nikoli.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.1.2019 22:58, před 6 lety


Monika Veselá

Vidim ze nemate ani spetku slusnosti.At si auto strcime do prdele a ze mu nic neni???Jenom pry opravit civku??Auto mame v oplu a tam jsou zdeseny jak muzete prodat auto na odpis !!!!Ale to jsou pry acka maji ve smlouve nastaveny takove veci ze normalni clovek nema sanci.Kdyz jsem si koupila bourane auto tak co bych chtela!!!Pan kdyz me to predaval tak se u toho potil a rikal ja s tim nic nemuzu delat.To je rozhodnuti vedeni.Ja mu povidam ze kdyz rano vstane a podiva se na sebe do zrcadla ze se nepoblije.A jak muze pracovat pro takovy smejdy.Sklopil oci a jen blbe koukal...ze s tim nic nezmuze.Myslim ze vsichni skoncite v pekle.Prodat klukovi auto ktere je uplne totalne na odpis se nedela.Myslim ze na takovou zkusenost nikdy nezapomene a bude vsechny varovat ze k vam nikdy nechodit.Jste strasny smejdi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.2.2019 11:22, před 6 lety

Dobrý den,
společnost trvá na původním výsledku reklamace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.2.2019 14:32, před 6 lety


Monika Veselá

Uz nikdy od vas auto!!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2019 14:41, před 6 lety

Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.3.2019 15:31, před 6 lety


Monika Veselá

Doufam ze mate ze sebe radost.Zveda se me z vas zaludek!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.4.2019 16:12, před 6 lety

Dobrý den,
záležitost byla prověřena a následně uzavřena s původním stanoviskem.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2019 06:04, před 6 lety

Jelikož společnost již nemá nic, co by k případu doplnila, bude tato stížnost uzavřena. Spotřebitelka má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.