Společnost


Jaromír Končický

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2937Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 25 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2014, před 11 lety

Iveta Bobalova

Znění stížnosti

28.3.2014 jsem zakoupila voucher, avšak zboží do dnešního dne nedodali. Na e-maily nijak nereagují.


Produkt

Řetízek z chirurgické oceli s přívěskem se Swarovski elements


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2014 15:04, před 11 lety

V případech, kdy dojde ke koupi přes slevový portál je nutné rozlišovat kdo má poskytnout jaké plnění. V případě, že již byla uhrazena cena, je slevový portál obvykle povinný dodat voucher, který je následně uplatněn u dodavatele. Ten je pak odpovědný za dodávku zboží nebo poskytnutí služeb.
Každopádně, pokud již došlo k prodlení s plněním a nebylo dodáno ani po výzvě a stanovení přiměřené dodatečné lhůty, má kupující nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1977 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2015 16:39, před 10 lety

Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Jestliže spotřebitel od smlouvy odstoupil a nebylo mu vráceno plnění, je třeba nárok uplatnit v soudním řízení, vhodné je právní zastoupení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.