Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Společnost Helvetia mě kontaktovala někdy začátkem minulého roku na základě vyplněného dotázníku(o kterém nevím) a nabídly mě doplněk stravy. Přišel první balíček a poté už nic, poté mě volali že jsem obrdžela 3 balíčky které musím zaplatit. V listopadu došel email že dlužím společnosti 1240Kč a tak syn za mě zaplatil část sumy za dodané zboží(cca 400Kč). Nyní mě znovu volali že dlužím 1440Kč za stále to samé zboží které bylo odesláno poštou a které nikdy nedorazilo.
Děkuji za pomoc
Helena Vlčová
Prosím o vymázní dluhu a smazání kontaktních údajů
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Pokud si spotřebitel nadále nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje po konci smluvního závazku, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice (dalé "nařízení GDPR"). Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti.
Dobrý den,
dovolte nám vysvětlit situaci.
V průběhu února jste si po telefonu objednala produkt ProBioPro+, nejprve Vám byl zaslán uvítací balíček, který byl dodán 2. 3. 2018, sama uvádíte, že ten jste obdržela, nicméně jste ho neuhradila. Dále Vám byly odeslány další dvě pravidelné zásilky. Dne 30. 5. 2018 jste kontaktovala náš zákaznický servis, zasílání jste zrušila a sdělila jste nám, že zásilku s VS 8741814001 a 8741814002 vrátíte a zásilku s VS 8741814003 nemáte, na tuto zásilku, kterou jste neobdržela, jsme Vám zaslali čestné prohlášení, tímto je poslední zásilka vyřešena.
Vzhledem k tomu, že jste nám nevrátila ani jednu zásilku, bylo Vám zasláno 5 upomínek + 1 sms zpráva o tom, že na Vaší zákaznické kartě evidujeme dlužnou částku za dvě zásilky. Na toto jste vůbec nereagovala, proto byla Vaše pohledávka předána inkasní společnosti.
V rámci smírného řešení vymáhání u inkasní společnosti zastavíme, ale je potřeba obě zásilky v celkové ceně 238 Kč (79 Kč za uvítací balíček + 159 Kč za druhou zásilku) uhradit. Vrácení skoro rok starých zásilek není možné. Upomínkové poplatky Vám účtovat nebudeme.
Protokol o vyjmutí Vašich osobních údajů z databáze zasíláme v příloze.
Doufáme, že jsme Vám celou situaci objasnili a vyřešíme ji k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
s Vaším řešením situace souhlasím a prosím o zaslání fakturačních údajů na email syna: radovan.vlc@seznam.cz. Platbu provedeme obratem. Prosím o následné zaslání potvzení bezdlužnosti firmě Helvetia a M.B.A. Consulting na výše zmínění email.
Děkuji
Dobrý den,
prověřili jsme situaci u inkasní agentury, zmíněná platba kolem 400 kč (přesně 427 Kč) nepřišla na náš účet, ale na účet M. B. A. Consulting. Uhrazená částka nevykrývá celé náklady na pohledávku, nicméně případ byl po domluvě s inkasní agenturou ukončen a další poplatky již nebudou vymáhány.
Případ je tedy tímto uzavřen, nic již hradíte nemusíte, vše je v pořádku.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
chtěla bych poděkovat za vyřešení situace, ale dne 5.1. mě opět přišla SMS od společnosti M. B. A. Consulting s výzvou k zaplacení částky 1440Kč.
Dobrý den,
na výzvy k úhradě již nereagujte, zřejmě se jednalo o automaticky vygenerovanou SMS, před zastavením případu.
Děkujeme a jsme s pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.