Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.Dne 6,11.2018 jsem uzavřela Premium členství s uvedenou společností.Zaplacená částka 149,-Kč.Po přečtení jejich obchodních podmínek jsem se dověděla,že pokud chci členství ukončit,musím tak učinit 6 dní předem,jinak,že dojde k automatickému prodloužení smlouvy za částku 2 247,-Kč.Zaslala jsem email na jejich zákaznickou linku s dotazem jestli mám ukončit smlouvu zasláním emailu nebo tak mám učinit písemně.Odpověď jsem měla dostat do 5ti pracovních dní,ale nedošla žádná.Jelikož podle stížností jsem zjistila,že jejich jednání tímto způsobem je běžné, rozhodla jsem se poslat doporučený dopis na adresu společnost s náležitnostmi,které požadují v obchodních podmínkách.Dopis jsem odeslala 28,11.2018.Podací lístek mám uschován.Ale opět se nic nedělo,takže jsem věc považovala za vyřízenou.O tomto postupu jsem opět informovala emailem zákaznický servis, ale reakce opět nebyla žádná.Dnes t.j.2,1.2019 jsem dostala emailem upomínku o zaplacení platby 2247,-Kč plus manipulační poplatek 280.-Kč.Jelikož se mnou společnost be2 nekomunikuje,ani jejich zákaznický servis,rozhodla jsem se podat tuto stížnost,protože si nejsem vědoma toho,že bych jejich obchodní podmínky porušila,ale naopak jsem přesvědčena,že je porušuje be2.Děkuji za vyřízení.
seznamka
Ukončení členství Premium u společnosti be2 S.a.r.lreferenční číslo
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den.Kontaktovala jsem společnost be2 emailem dne5.1.2019 příjemce michal.hlavacek@be2.com.Zasílám znění emailu:
Dobrý den.Dne 2,1.2019 mi byla zaslána UPOMÍNKA vedeno jako nezdařená platba 109.81.213.24 referenční číslo CZ-2018-12-06-177524035-KS-DN.K tomuto bych chtěla uvést několik skutečností,kdy jsem žádala včas o ukončení Premium členství.Na zkoušku jsem uhradila částku 149,-Kč s tím,že je možnost včas podat ukončení smlouvy.Z tohoto důvodu jsem podle obchodních podmínek využila práva na vypovězení smlouvy, což jsem učinila písemně, zasláním nejprve emailem na zákaznický servis@singles50.cz a to 21.11.2018 ve 20.46, kde jsem se dotazovala jestli stačí poslat email na zmíněný zákaznický servis nebo tak musím učinit písemně dopisem.Došlo mi potvrzení,že mi odpoví do 5ti pracovních dnů.Ale nebylo dále reagováno.Proto jsem ukončení smlouvy zaslala doporučeným dopisem o čemž jsem ještě následně opět informovala zákaznický servis emailem ,a to 30.11.2018 v 18.10 hod.Zde jsem uvedla odeslání doporučeného dopisu podací číslo RR605019654CZ dne 28.11.2018. s podotknutím,že vše jistě proběhne bez problému.Odpověď došla Ticket 2018113010021751 v 18.11 hod, bylo přijato a odpověď, že dojde do 5ti pracovních dnů, což se opět nestalo.Nebylo možné navázat jakékoliv spojení s be2. Vše jsem tímto považovala za vyřízené,ale bohužel došla upomínka o nezdařené platbě.Doufám,že tímto se vše vysvětlilo a moje Premium členství bude ukončeno k danému datu t.j.6,12.2018 což odpovídá zaplacené sazbě na 1 měsíc. Tuto zprávu zašlu taktéž na službu Vaše Stížnosti.cz.Jak jsem zjistila těchto stížností na be2 je zde docela dost. Předem děkuji za odpověď.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.