Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Z vašimi zástupci jsem jednal o změně dodavatele pro garáž v Zelené 77,431 02 Málkov a nyní mi přišla smlouva na odběrné místo mého bytu které jsem nechtěl vůbec měnit!
Buď se bude jednat jenom o garáž nebo chci od smlouvy odstoupit.
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.
Uzavře-li spotřebitel smlouvu o dodávkách elektřiny nebo plynu, může ji navíc vypovědět bez udání důvodu do 15 dnů od zahájení dodávek. Zákon garantuje spotřebiteli možnost zrušit smlouvu bez jakékoliv sankce.
Dobrý den pane Kabůrku,
abychom předešli takovým situacím, kontroluje každou sepsanou přihlášku náš backoffice tým. Ten na základě Vámi dodaných podkladů (např. smlouva se stávajícím dodavatelem, vyúčtovací faktura apod.) porovnává, jestli údaje na přihlášce souhlasí s údaji na podkladech.
Jestli podle Vás i přesto došlo k záměně odběrných míst, pošlete nám prosím na e-mailovou adresu ombudsman@cvras.cz číslo Vaší přihlášky. Zajistíme opravu přihlášky na správné odběrné místo.
Děkujeme, že jste si pro zajištění výhodnějších cen za energie vybral naši společnost a věříme, že s naší službou budete spokojen.
S pozdravem
tým CVŘ
Dobrý den,vše už jsem vyřídil telefonicky s CVŔ a.s