Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#2938Nedodane zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2014, před 11 lety

Marta Knavova

Znění stížnosti

Dne 8.3 jsem objednala a ihned zaplatila bankovním převodem svou objednávku. Již před 3tydny jsem kontaktovala jistého pána, který by toto mel mít nastavovat a psala email přímo na společnost. Vše bez odezvy. Pan řekl, že se na to podívá a dá vědět. Stále nemam vysvětlení,peníze a ani zboží.


Produkt

kosmetika 135131


Požadované řešení

Vraceni peněz nebo dodání zboží a omluva za nepříjemnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2014 09:56, před 11 lety

V případě, že je uzavřena smlouva prostřednictvím komunikace na dálku, má kupující povinnost zaplatit kupní cenu dle sjednaných podmínek a prodejce dodat zboží. Pokud prodejce nedodá ani v přiměřené lhůtě stanovené dodatečně, jedná se o podstatné porušení smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a kupující má nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení uhrazených finančních částek.
Vzhledem k množství a obsahu již podaných stížností na společnost doporučujeme zároveň podat trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2014 20:16, před 11 lety

Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.