Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.3 jsem objednala a ihned zaplatila bankovním převodem svou objednávku. Již před 3tydny jsem kontaktovala jistého pána, který by toto mel mít nastavovat a psala email přímo na společnost. Vše bez odezvy. Pan řekl, že se na to podívá a dá vědět. Stále nemam vysvětlení,peníze a ani zboží.
kosmetika 135131
Vraceni peněz nebo dodání zboží a omluva za nepříjemnosti
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena smlouva prostřednictvím komunikace na dálku, má kupující povinnost zaplatit kupní cenu dle sjednaných podmínek a prodejce dodat zboží. Pokud prodejce nedodá ani v přiměřené lhůtě stanovené dodatečně, jedná se o podstatné porušení smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a kupující má nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení uhrazených finančních částek.
Vzhledem k množství a obsahu již podaných stížností na společnost doporučujeme zároveň podat trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství.
Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.