Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jak už jste dříve měli tu možnost, tak i já se na Vás obracím se stížností ohledně neoprávněné transakce z mého bankovního účtu:
2019-01-02,
konstantní symbol: 1178
variabilní symbol: 405000001
specifický symbol: 2212492783
Částka: 600 CZK 31.12.2018Místo: Ventuco Prague
Problém je stejný jako v případech předchozích stížností. Jsem přihlášen na seznamovací internetové stránce - Academic Singles. Tam jsem si zaplatil měsíční členství - 149 Kč (variabilní symbol: 405000363, ACADEMICSINGLESCS§BE2.COM). A následně 2.1. 2019 jsem našel na svém bankovním účtu transakci platební kartou (600 Kč)pod Vaším jménem. Účet na seznamce hodlám rušit a peníze mi vraťte zpět. Prosím Vás, abyste již dále z mého účtu takovýmto způsobem peníze nestrhávali. Doufám, že po deaktivaci mého členství u již zmíněné pofidérní seznamovací stránky bude tato neoprávněná transakce zastavena. Děkuji Vám moc za odpověď.
Marek Fajstavr
Zrušení transakce
Vrácení částky 600 Kč a zrušení následných transakcí touto společností
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Dle VOP společnosti je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu Poskytovatele. Obdržení výpovědi je Poskytovatel povinen Uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho Emailovou adresu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Fajstavre.
V první řadě s Academic Singles ani Be2 nemáme absolutně nic společného.
Navíc platba, kterou popisujete, je bankovní převod. Kromě toho, že to není v našem zájmu, není ani v našich možnostech provést bankovní převod z účtu, který patří komukoli jinému než nám. Tuto platbu jste opravdu musel provést Vy, nebo jiný disponent Vašeho účtu za členství na katolické seznamce, které bylo skutečně aktivováno. Toto členství vyprší 16.2. 2019.
Pokud Vám můžeme jakkoli dále pomoci, neváhejte nám dát vědět.
S pozdravem
Ventuco s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
děkuji za odpověď a hned navážu na Vaši nabídku "jakékoliv pomoci," kterou jste mi v závěru reakce nabídli. Zeptám se jednoduše. Proč jste mi opět strhli z účtu 600 Kč dne 21.2. 2019 (viz příloha)? Když jste mi vysvětlili, že s výše uvedenými seznamkami nemáte absolutně nic společného, tak se Vás prosím ptám, s kterou seznamkou či službou máte něco společného (katolická seznamka?), abyste mi opět strhli peníze z mého účtu? Byl bych Vám za tu informaci opravdu vděčen. Možná jste mi vysvětlili, že "to není ve Vašem zájmu, není ani ve Vašich možnostech provést bankovní převod z účtu, který patří komukoli jinému než Vám," ale peníze jste mi strhli opět vy. Takže o tom musíte mít nějaké informace. Co mi prosím poradíte? Zrušit si všechny účty na "sociálních" webech, kde mi automaticky prodlužují členství tím, že mi strhnete částku na účtu? Mohu se na tu "katolickou seznamku" obrátit a vynutit si ukončení (beztak je to k ničemu a není tato stránka efektivní, na seznamky rezignuji, je to pouhé vydělávání peněz na cizích "problémech"). Takže prosím Vás, jak mám postupovat, abych nemusel pravidelně přicházet o 600 Kč, které mi VŽDY strhnete Vy? Děkuji Vám za odpověď a rady, jak toto vyřešit.
Marek Fajstavr
Dle VOP společnosti je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu Poskytovatele. Obdržení výpovědi je Poskytovatel povinen Uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho Emailovou adresu.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat.
Dobrý den, pane Fajstavre,
Co se týká předchozích plateb, ať už převodem, nebo kartou - vždy je potřeba aktivní účast disponenta karty, navíc v dnešní době u karetní transakce také potvrzení smskou.
Nicméně poslední platbu Vám vracíme. Jde zjevně o chybu, navíc poté, co jste již projevil vůli ukončit členství. V takovém případě není ani nutné podávat písemně výpověď. Jen poprosíme, abyste v případě, že byste do týdne platbu nedostal na účet, napsal na info@katolickaseznamka.cz, kterou jste již také kontaktoval.
S pozdravem
Ventuco s.r.o.
Dobrý den,
děkuji Vám za rychlou odpověď a informace. Hezký zbytek dne,
Marek Fajstavr
Na základě výše uvedených informací stížnost uzavíráme.