Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29389Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2019, před 6 lety

Ivana Boučková

Znění stížnosti

Dnes mi měl být domů doručen balík. Balík byl uložen bez předchozího avíza či domluvy! do PPL ParcelShopu. Když jsem pánovi volala a žádala vysvětlení, začal mi osočovat, že na této adrese nikdy nikoho nezastihne a podobné výmluvy, a proto to rovnou uložil do ParcelShopu. Když jsem zažádala o jeho jméno, že si budu stěžovat, položil mi mobil. Kontakt byl *** (doručení do Blovic (Plzeň-Jih) 11h-13h).


Požadované řešení

Očekávám nějakou slevovou poukázku na objednané služby v budoucnu + adekvátní chování řidiče. Pochopila bych, kdyby mi pán řekl, že nestíhá a zda by pro mě nebyl problém si zboží vyzvednout v ParcelShopu. Vše má své řešení. Ale ne tehdy, když někdo jedná bez předchozí domluvy a pak pokládá telefon.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 12:10, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 13:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.