Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes mi měl být domů doručen balík. Balík byl uložen bez předchozího avíza či domluvy! do PPL ParcelShopu. Když jsem pánovi volala a žádala vysvětlení, začal mi osočovat, že na této adrese nikdy nikoho nezastihne a podobné výmluvy, a proto to rovnou uložil do ParcelShopu. Když jsem zažádala o jeho jméno, že si budu stěžovat, položil mi mobil. Kontakt byl *** (doručení do Blovic (Plzeň-Jih) 11h-13h).
Očekávám nějakou slevovou poukázku na objednané služby v budoucnu + adekvátní chování řidiče. Pochopila bych, kdyby mi pán řekl, že nestíhá a zda by pro mě nebyl problém si zboží vyzvednout v ParcelShopu. Vše má své řešení. Ale ne tehdy, když někdo jedná bez předchozí domluvy a pak pokládá telefon.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.