Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V červenci 2013 jsem po předchozí dobré zkušenosti zaplatil jako svatební dar dárkový poukaz přes Lázeňské pobyty s.r.o. Litomyšl v hodnotě 3000 Kč. Dárkový poukaz byl vystaven na jméno obdarovaného s platností jeden rok s možností výberu libovolného termínu a libovolného místa pobytu dle aktuální nabídky. V březnu letošního roku jsem zaplatil při jiné příležitosti další dárkový poukaz na lázeňský pobyt u stejné firmy v hodnotě 4000 Kč. Také na jméno obdarovaného s platností jeden rok s možností výberu libovolného termínu a libovolného místa pobytu dle aktuální nabídky.
Krátce na to jsem na internetu náhodně narazil na varování před využíváním služeb firmy Lázeňské pobyty s.r.o. Litomyšl.
Informoval jsem se, zda první obdarovaní již poukaz využili. Objednali si pobyt přímo v Litomyšli v penzionu Paseka. Krátce na to jim bylo sděleno, že s daným hotelem není na letošní rok uzavřena smlouva a že jim budou peníze vráceny. Mailová korespondence ohledně vrácení peněz probíhá již přes dva měsíce a zatím bez úspěchu.
Prosím Vás o radu, jak dále postupovat. Kdo je oprávněný vymáhat peníze v případě, že objednávajícím jsem byl já, faktura byla vystavena na moje jméno a dárkový poukaz na jméno obdarovaného. Jak postupovat v druhém případě, kde zatím žádná objednávka učiněna nebyla?
Dárkový poukaz s platností jeden rok na využití služeb firmy Lázeňské pobyty s.r.o.
Firma by měla zaplatit požadovaný pobyt ve výši uvedené na dárkovém poukazu nebo vrátit peníze
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme zaslat odstoupení od smlouvy z důvodu prodlení s plnením dle § 517 občanského zákoníku (tím kdo platil kupní cenu a na čí jméno je faktura). V případě, že společnost neposkytne plnění, bude třeba domáhat se právních nároků soudní cestou.
Zároveň dle počtu a obsahu stížností nejen na stránkách www.vasestiznosti.cz, doporučujeme podat trestné oznámení pro trestný čin podvodu dle § 209 trestního zákoníku, případně pro trestný čin dle § 253 trestního zákoníku - poškozování spotřebitele.
Společnost Lázeňské pobyty s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.