Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
dobrý den, dne 21.12.2018 jsem zakoupila dva balíčky kuřecích prsních řízků v akci na pobočce v Lhotecké ulici - Praha 4 - Modřany. Expirace byla 25.12.2018. 23.12.2018 jsem je šla zpracovat a po otevření jednoho balíčku jsem zjistila, že maso zapáchá. Dne 24.12.2018 jsme je jeli reklamovat, účtenku jsem bohužel neměla, ale na balíčku byly veškeré údaje a značka Kaufland. Nechtěli se s námi bavit s tím, že nemáme účtenku. Když jsme argumentovali, že účtenka být nemusí, zavolali řezníka, který k řízkům čichnul a sdělil, že nezapáchají. neměl pravdu, řízky zapáchaly. Bohužel nám nevzali nám ani ten nenačatý balíček.
Kuřecí prsní řízky bez kůže - 3 kusy, výrobce: Drůbežářský závod Klatovy. akce 20.12.-24.12.2018 - datum spotřeby 25.12.2018, cena 56,40 + 86 Kč.
Žádám o vrácení peněz. Kuřecí řízky mám stále v mrazáku.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
K uplatnění reklamace není třeba mít účtenku, spotřebitelka je však povinna prokázat, že zboží u dané společnosti zakoupila. Pokud je na obalu výrobku uvedena společnost, lze považovat prokázání pomocí obalu za dostatečné.
Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Chyba byla na straně pracovnice na informacích, což společnost Kaufland uznala, ta trvala na účtu, přestože není potřeba, pokud je zboží v originálním balení. Vzhledem k prodlení s reklamací mi byla nabídnuta poukázka na Kč 100,-, což jsem přijala. Děkuji Vám za pomoc.