Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29399NEDODANI ZASILKY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2019, před 6 lety

VACLAV FALC

Znění stížnosti

OBJEDNAL JSEM SI ZASILKU V CENE 219kc.Z TOHO JE 119 kc.BALNE A POSTOVNE.ZASILKA JE URCENA K DODANI DO RUKY.DNES PRISLE SMS-DNES VAM BUDE DORUCENA ZASILKA ATD.POSLEZE ODPOLEDNE SMS-ZASILKA NEMOHLA BYT DORUCENA,ATD.JA JSEM INV.DUCHODCE,NEMOHU CHODIT,PROTO VYUZIVAM TECHTO DORUCOVACICH SLUZEB.BOHUZEL FIRMA KTERA ZBOZI ZASLALA VYUZIVA SLUZEB C.POSTY.JA BYCH JI NEPOUZIL.PO TECH ZKUSENOSTECH CO S NI MAM.ZA POSLEDNICH 8 MESICU ZE ZASLANYCH 6 ZAKAZEK DORUCILA JEDINOU!5X BYLO ODUVODNENI ADRESAT NEZASTIZEN!COZ BYLA LEZ VE VSECH PRIPADECH.ZAZADAL JSEM O ZASLANI NA POSTU 37003,KTEROU MAM PRES ULICI 50 M.DALEKO!COZ JE TAKE POSTAVENE NA HLAVU.KDYZ JA MUSIM JINAK 3 KILOMETRY NA POSTU 37002.JESTLI POSTA NEULOZI ZITRA ZASILKU NA POSTE 37003,TAK JI UZ VAZNE ZAZALUJI.PODLE MNE JE TO PODVO.NECHAT SI ZAPLATIT ZA NECO CO NEMAM ANI NEJMENSI SNAHU DODRZET.UZ SE NENAMAHAJI ANI DAVAT OZNAMENI DI POSTOVNI SCHRANKY.BUDU MUSET ZREJME VSE MEDIALIZOVAT.TIM ZACNU A POTE CS.POSTU ZAZALUJI.


Požadované řešení

RESENI JE SNADNE.VSECHNY KDO JSOU ZA TOTO JEDNANI ZODPOVEDNI FINANCNE POSTIHNOUT.A TO CITELNE.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2019 16:58, před 6 lety

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.