Společnost


THOMAS-TRADE.LTD

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2940Nevráceny peníze za vrácení nepoužitého zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 16 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2014, před 11 lety

Hana Hedigerová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem na berslevu.cz voucher na Kulmu PRO Perfect Curl za 2449,O Kč.
Jelikož jsem viděla, že tato kulma není vhodná na můj účes, poslala jsem ji nepoužitou zpět. E-mailem od slevyprokazdeho@email.cz mi bylo sděleno, že si strhnou 30%, které musí zaplatit berslevu.cz a že mi peníze pošlou do 30 dní.
Po poradě s paní Máchovou jsem jim odepsala, že podle§ 1818 nového občanského zákoníku ve spojení s §829 podle § 1832 odstavec mi musí poslat peníze do 14 dnů a po dotaze u berslevu.cz jsem se dozvěděla, že žádných 30% u nich platit nemusí. Pak mi tedy napsali, že kulma přišla ulepené a od vlasů. Odepsala jsem, že to není možné, jelikož jsem kulmu vůbec nepoužila ani nevyzkoušela. Pak jsem dostala odpověď, že jsem nepříjemná paní a lhářka a že mi naúčtují uvedení kulmy do původního stavu a poškození obalu krabice, který musí objednat v USA. V mailu ze 4.4.2014 bylo rovněž napsáno, že vše předávají účtárně a příští den obdržím vyúčtování. Do dnešního dne to je 18.4.2014 jsem nedostala ani vyúčtování ani peníze.
P.S. Žádala jsem, aby mi napsali jakou barvu měly údajné namotané vlasy, ale odpovědi jsem se nedočkala.


Produkt

kulma PRO Perfect Curl za 2449,0 Kč koupená za voucher kód 1137541-7895


Požadované řešení

Jelikož jsem kulmu vrátila v zákonné lhůtě do 14 dnů v nepoužitém stavu, žádám navrácení 100% zaplacené ceny + úroky s prodlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 12:03, před 11 lety

V tomto případě by měl prodejce nárok na odečtení části z kupní ceny pouze v případě, že by byl výrobek používán nepřiměřeně vzhledem k poskytnutým informacím k užívání výrobku. Poškození obalu nelze účtovat v případě odstpoupení dle § 1829 občanského zákoníku. Zároveň nelze automaticky spotřebiteli odečíst 30% z ceny, pokud je výrobek zakoupen prostřednictvím slevového portálu. I přes to, že takové ustanovení je součástí obchodních podmínek, tak se k němu z důvodu povahy nepřiměřeného ujednání nepřihlíží.

Pokud podnikatel nevyužije reakce, je možné obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které se může prostřednictvím britského Evropského spotřebitelské centra pokusit kontaktovat prodávajícího na uvedeném sídle a spor řešit. ESC bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Islandu či Norska. (http://www.evropskyspotrebitel.cz/)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2014 15:53, před 10 lety

Společnost THOMAS-TRADE.LTD se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt, může se spotřebitelka obrátit na Evropské spotřebitelské centrum, které jí může s vyřešení sporu pomoci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.