Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29400Odeslaní placene zasilky zpet do ciziny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2019, před 6 lety

Zdeny Kožíšek

Znění stížnosti

prosím o vracení penez za odeslanou zasilku ktera mesíc leží na pošte a nejste schopní dat ani upomínku do schranky ..jedná se o zasilku BA963086603VV zde okopírovano ..vše
15.12.2018 Doručení zásilky v zemi určení.
13.12.2018 Odeslání zásilky do země určení. 22000 Praha 120
30.11.2018 Odeslání zásilky zpět odesílateli - adresát zásilku nevyzvedl ve stanovené odběrní lhůtě. 32300 Plzeň 23
13.11.2018 Uložení zásilky - adresát nezastižen. 32300 Plzeň 23
13.11.2018 Geografická data z pokusu o doručení. Dostupné po přihlášení
13.11.2018 Doručování zásilky. 30072 Depo Plzeň 72
12.11.2018 Příprava zásilky k doručení. 30072 Depo Plzeň 72
8.11.2018 Přeprava zásilky k dodací poště.
8.11.2018 Zásilka vypravena z třídícího centra. 30200 SPU Plzeň 02
8.11.2018 Zásilka v přepravě.
6.11.2018 Výstup z vyměňovací pošty. 22000 Praha 120
6.11.2018 Podací číslo zásilky přidělené v České republice: BA963086603VV.
6.11.2018 Převzetí zásilky vyměňovací poštou. 22000 Praha 120

žadam o penize ze zasilky ktera je buch ví kde dekuji Kožíšek


Požadované řešení

Peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 12:32, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.