Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29405Výzva k zaplacení dlužné částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2019, před 6 lety

Tomáš Davídek

Znění stížnosti

Dobrý den, včera mi došel poštou dopis s výzvou k zaplacení dluhu ( 141,43 EUR ) u společnosti Dateyard, AG do 11.1.2019 - dopis mi ale byl poslán z Německa, Mnichova z advokátní kanceláře AUER WITTE THIEL, Bayerstraße 27 Mnichov 80335. Dle sdělení se jedná o dluh na internetovách stránkách www.jenjednanoc.cz. Koncem měsíce Října 2018 mi z těchto stránek přišla nabídka na prodloužení členství, kterou jsem odmítl a chtěl zrušit svůj profil, který jsem za dobu trvání ani jednou nepoužil k žádnému sjednání schůzky. Bohužel jsem tento můj odpovídající e-mail smazal. Vím z ostatních stížností, že fa.Dateyard sídlí ve Švýcarsku, dost mě ale zaráží adresa Mnichovské advokátní kanceláře a hlavně dopis je plný chyb a překlepů a nevím zda-li ho mám brát jako důvěryhodný.
Prosím o radu jak se zachovat a postupovat dále - zaplatit či nikoliv.
Děkuji za radu.


Produkt

www.jenjednanoc.cz


Požadované řešení

Okamžité ukončení členství a smazání profilu. Rada zda zaplatit či nikoliv.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2019 17:44, před 6 lety

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 16:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.