Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
dne 3.1 jsem objednávala z parfumcity , bylo mi sděleno že zásilka bude doručena 3.1 mezi 15-17 , byla jsem tedy doma ale nikdo nikde, v 19.15 mi prisla sms že je zásilka uložena v parcel shopu. jsem těhotná a nyní musím cestovat přes celé město do parcel shopu , myslím si že ppl nemá nízké sazby poštovného a že by se tím mělo něco dělat!!!!
parfumcity shop
vyměnit líného řidiče nebo pořídit více aut , nebo doručit zásilku druhý den, když se nestíhá mi přijde na místě.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.