Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#2941Zamítnutí reklamace, číslo protokolu 101858 a vystupování paní vedoucí

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2014, před 11 lety

Věra Křížová

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 9.9.2013 jsem zakoupila v prodejně Hradec Králové - Rašínova třída 1669 rekreační obuv VICTORY pro syna s art.č. 1 713 249 1/42 v hodnotě 549 Kč. Syn je nosil od září do listopadu a od února do poloviny března.Jelikož jsem dlouhodobě nemocná,neměla jsem možnost uplatnit reklamaci dříve.Reklamovala jsem je tudíž dne 15.4.2014 ve stejné prodejně.Syn je prakticky nosil jen na dojíždění autobusem do školy 4,5 měsíce.Zjistila jsem na nich na levé botě prasklý svrchní materiál v oblasti malíčku a lehce znatelnou mřížku na došlap ve stélce.Syn používal gelové vložky značky GELAXY v hodnotě 199 Kč pro větší komfort a argument paní vedoucí při prodeji,že se méně opotřebí obuv.Vše potřebné jsme učinily a když je problém,tak paní vedoucí otočí všemi směry a je arogantní až sprostá.Takové chování by se nemělo trpět vůči zákazníkovi.Ze začátku mi začala vytýkat jak je obuv šíleně opotřebovaná,když jsem odpověděla že jen 4,5 měsíce na dojíždění autobusem,tak začala být arogantní,na ruce počítala měsíce od nákupu,chvíli váhala,přemýšlela a co udělala?Před očima mi začala boty lámat vší silou,vytrhla z pravé boty stélku až ji natrhla a v botě kde byla slabší podešev prorazila nehtem díru.Začala se mnou sepisovat reklamační protokol o zamítnutí,kde začala vypisovat vady:propadlé stélky,děravé podešve,prasklý vrchní materiál,rozlepené.Důvod zamítnutí nošeno přes závadu.Ohradila jsem se,že jí toto nepodepíši,když mi před zraky boty ničila až prakticky demolovala.Zvýšila na mě hlas a prohlásila,že nemá dostatek času abych to okamžitě podepsala.Zeptala jsem se,zda si mohu stěžovat a řekla mi,že mohu kdekoliv i na centrále.Podpis jsem sice provedla,ale nemohla jsem jinak,než napsat pod tlakem.Paní vedoucí souhlasila.Na závěr uvádím,že botám nebylo tolik,co jim je nyní.Paní vedoucí to nikdy nezapomenu.


Produkt

OBUV VICTORY 1 713 249 1/42


Požadované řešení

Jelikož bylo nejen zamítnuto,ale i drze se chováno,žádám o plnou náhradu a omluvu za urážky před ostatními zákazníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2014 12:22, před 11 lety

V tomto případě byla vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, tudíž se jedná o rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Vada má být opravdu u prodejce vytčena bez zbytečného odkladu a výrobek by již po zjištění vady neměl být používán. Vadu a její příčinu by měl potvrdit odborník, tedy kvalifikovaný personál. Pokud by se vada zhoršila užíváním i po projevení se vady, odpovídají prodejce a kupující poměrnou částí. Pokud prodavačka výrobek neodborným zacházením poničila a jsou na to svědci, odpovídá za škodu, kterou způsobila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2014 15:10, před 11 lety

Vážená paní Křížová,

děkujeme za Váš podnět a Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.

Vámi popisovaná záležitost nás velice mrzí. Věřte, že spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě, proto necháme celou záležitost prověřit u oblastní vedoucí prodeje, která je přímou nadřízenou dané prodejny v Hradci Králové.

Chtěli bychom však upřesnit skutečnost, že pokud jste obuv zakoupila dne 9. 9. 2013 a reklamovala ji 15. 4. 2014 - jak je psáno výše, byla v tomto případě vada vytčena po uplynutí prvních 6 měsíců od zakoupení a nikoli do prvních 6 měsíců od zakoupení, jak uvádí ve svém vyjádření k této záležitosti společnost dTest.

Pro usnadnění celé komunikace Vás prosíme o sdělení kontaktu na Vás (e-mail či telefonní číslo) na náš e-mail service-cz@deichmann.com.

Předem děkujeme za Váš kontakt,
s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2014 17:13, před 11 lety

Omlouváme se za nepřesné uvedení doby od zakoupení do uplatnění reklamace. Skutečně se již nejednalo o rozpor s kupní smlouvou. Byla tedy uplatněna již reklamace, kde již není nárok v rámci vyřizování na volbu mezi opravou nebo výměnou, ale primárně by mělo dojít k opravě výrobku.
Zároveň již důkazní břemeno v rámci reklamace je na kupujícím, nikoli prodejci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2014 09:07, před 11 lety

Dobrý den, prosíme o sdělení, zda stížnost již byla vyřešena. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2014 20:46, před 11 lety

Se zákaznicí společnost dále již komunikovala sama, daná záležitost byla prošetřena a vyřízena ke spokojenosti zákaznice, tzn. byla jí vyplacena kupní cena reklamované obuvi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2014 20:47, před 11 lety


Věra Křížová

Hodnocení: