Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Jelikož jsem se také bohužel ze zvědavosti zaregistroval u c-date a prozatimní veškerá snaha o vyřešení problému byla marná,chtěl bych se obrátit na pomoc zde. Zaregistoval jsem se 17.5.2018. Po měsíci mě byla z ůčtu stržena částka 2394 kč ve prospěch ůčtu c-date. To proběhlo bez mého vědomí a souhlasu. Několikrát jsem se snažil zaslat výpověd na jejich uvedené faxové číslo. Jenže číslo NEEISTUJE!!! 11.7:2018 jsem zaslal email na jejich zákaznický servis s informací že jejich faxové číslo neexistuje a žádam tedy zrušení touto formou. Okamžitá odpověd byla ta,že děkují a do 3 dní se někdo ozve. Ozval. Až 24.12.že dlužím částku 2394 kč a navíc 280kč za manipulační poplatek. Proběhla komunikace s paní z pohledávek,ale neustále po mě chce důkaz,že jsem fax odeslal,nebo report s chybovým hlášením. Nic takového mě fax nedal,proto jsem zaslal ten mail.
Niní mě přišel email znovu,že mám "POSLEDNÍ ŠANCI" dluh uhradit do 6.1.2019.
Nic takového jsem si u nikoho neobědnal a nesmyslné částky platit nehodlám.
Tímto Vás žádám o okamžité ukončení ůčtu u c-date,zastavení neoprávněného vymáhání a vrácení plné částky.
Jinak jsem psal přímo na email,na který se přímo mají obrátit všichni zde... Výpověd má paní zaslanou v příloze.
Řešení je zrušit profil a vrátit co není Vaše.
Děkuji
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Na uvedený email už jsem psal 24.12.Tak nevím,proč na nej reagovat znovu. Dnes proběhla i emailová komunikace s paní z pohledavek c-date.
V příloze zaslala email,který jsem měl obdržet 16.7.2018. Bohužel,ale já tento email neobržel.
Stále je mě kladeno,že až zaplatím,přestanou chodit upozornujíci emaily. Že že to generováno automaticky a zrušit to nejde....
Co tedy dál??
Pozornosti spotřebitele doporučujeme ještě příručku Evropského spotřebitelského centra https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vývoj.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.