Společnost


High-Powered COMPANY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29415Dodané zboží je padēlek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2019, před 6 lety

Dana Čichoňová

Znění stížnosti

V prosinci jsem koupila na webu firmy LUZZY toaletní vodu Versace Man eau Fraiche, která má jasné znaky padēlku: naprosto odlišná vunē, nepríjemná, bez citrusu. Obal- krabička - nekvalitní, jiny potisk, odlišné písmo. Sklenēny flakon zbarven do zelena (má byt modry), široká hadička uvnitr flakonu atd. Napsala jsem firmē LUZZY e-mailem reklamaci a žádost o vrácení penēz. Zatím jsem dostala jen automatickou odpovēd, že má zpráva byla v porádku doručena zákaznickému centru. Jsem však skeptická, jelikož to vypadá, že jde skutečnē o podvodníky. Proto se také obracím na dtest.


Produkt

Versace Man eau Fraiche 100 ml, číslo čarového kódu: 8 018365500037, vpravo č.1133468


Požadované řešení

Požaduji vrácení penēz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2019 22:53, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu v podobě opravy věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.

Byl-li však zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitelka s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 16:57, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.