Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29420Nedodání balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 minut 23 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2019, před 6 lety

Kateřina Čtveráčková

Znění stížnosti

Dne 21.12.2018 jsem zasílala balíček ( druh zásilky R, číslo podacího lístku:BA0317708233X), který kolegyni měl přijít aspoň v průběhu nadcházejícího týdne. Jedná se o obchod na online bazaru vinted.cz. Ještě nikdy se mi nestalo, že by se zboží, které zasílám ztratilo nebo nepřišlo. Zásilka slečně nedorazila ještě dnes.
Požaduje vrácení peněz. Jejímu požadavku samozřejmě vyhovím.
Děkuji za ochotu.
S pozdravem
Kateřina Čtveráčková


Produkt

druh zásilky R, číslo podacího lístku:BA0317708233X, černá koženková bunda s nápisem na zádech


Požadované řešení

Byla bych ráda, kdyby se mi vrátila částka za balík a její služby. Což byla 150 Kč + 82 za služby doručení Pokud tedy balík není ztracený, chtěla bych, aby se slečně dodatečně poslal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2019 08:18, před 6 lety

Jak u mezinárodních, tak i u vnitrostátních zásilek platí, že pošta odpovídá pouze za zásilky, jejichž přijetí eviduje vystavením stvrzenky, tzv. podacího lístku. Odpovědnost pošty se vztahuje na škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo chybějícím obsahem zásilky od okamžiku jejího podání do momentu jejího předání adresátovi či vrácení zpět odesílateli. Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.