Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
společnost se dopustila toho že mi nechce sdělit informace o tom které třetí straně předala můj případ na vymáhání peněz což je proti právní, firma tvrdí že můj případ byl předán ale exekuce na mé jméno žádná není, dále mi firma odmítá ukončit VIP učet dokud jim nedám jimi požadované peníze což je opět proti právní...celou naši konverzaci jsem přeposlal na evropské spotřebitelské centrum a všude na internetu čtu o tom že je to podvodná společnost, jak mám dále postupovat?
chování seznamky velmi špatné
se společností jsem se snažil komunikovat protože email na to že po mě budou vymáhat peníze mi přišel před pár měsící avšak email spadl do spamu takže jsem ho vůbec nezaregistroval, společnost se mnou odmítá komunikovat, chtěl bych varovat všechny kdo se na tohle nechají nachytat , celá společnost je fikce se sídlem v zahraničí
|
Tweet |
Pokud chce společnost vymáhat jakoukoliv částku, měla by prokázat existenci dluhu co do důvodu a výše. Právním důvodem existence dluhu je zpravidla uzavřená smlouva, kterou by se spotřebitelka zavázala k určitému plnění. V daném případě by tedy společnost, která částku požaduje měla prokázat, že spotřebitelka skutečně uzavřela smlouvu a byla povinna z ní částku zaplatit. Bez toho, aby došlo k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, společnost není oprávněna částku vymáhat.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
aktiualizuji informace ohledně případu, můj dluh byl předán agentuře Intrum, ihned jsem se s nimi spojil částku poslal a z jejich strany mi přišlo potvrzení že případ je uzavřen, požadoval jsem potvrzení o bezdlužnosti aby se v budoucnu nestalo že mě tato podvodná společnost bude kontaktovat a vymáhat po mě další peníze, kontaktoval sem paní JANU HÁJKOVOU a pana MICHALA HLAVÁČKA, ani jeden z nich se mnou nechce komunikovat ohledně věci a píší mi totální nesmysli , pan HLAVÁČEK vůbec nereaguje a paní HÁJKOVÁ nechce a odmítá vystavit toto potvrzení že mi má prý stačit to co mi napsala agentura intrum a myslím že toto jednání je proti právní , můžete mi prosím poradit jak dále postupovat ? ..této společnosti nevěřím nic , nerad bych aby v budoucnu došlo k nějákým problémům s tím že po mě budou vyžadovat další peníze, účet mám zrušený i veškeré osobní údaje ale bohužel s touto společností mám tak špatnou zkušenost že se obracím na vás jak dále postupovat, děkuji za odpověď , přeji hezký den
Byl-li dluh splacen, může dlužník požádat o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že byl dluh splněn a tím pádem i zanikl. Společnost v takovém potvrzení musí vyznačit jméno dlužníka i věřitele, předmět plnění a místo a čas, kde a kdy byl dluh splněn.
Na vydání kvitance dle ustanovení § 1949 odst. 1 občanského zákoníku má spotřebitel nárok i po splnění dluhu. Tuto kvitanci je povinen věřitel vydat i dodatečně
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.