Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 15.12.2018 jsem si u vás objednávala zboží, které bylo rozděleno do tří zásilek. Objednávka č.106044233.
Dvě zásilky v pořádku dorazily, ale zásilka č. 1,
která měla obsahovat 1 × Steel Danielle: Rozbouřené vody 242 Kč
1 × kolektiv autorů: Velká kuchařka nejlepších šéfkuchařů - 213 receptů 495 Kč
vůbec nedorazila. Dne 21.12.2018 jsem v 10:36 (dovolala jsem se asi po půl hodině) z tel čísla 739434830 volala na Vaši zákaznickou linku a hlásila že stále nemám zásilku. Paní mi slíbila zavolat nebo poslat č. zásilky at můžu problém případně řešit s českou poštou, ale nikdo se mi již bohužel neozval. Šla jsem tedy i na poštu ale o žádném balíku na mé jméno nikdo nevěděl. Knížky, jelikož to byl Vánoční dárek jsem byla nucena platit znovu jinde a vás tedy prosím o vrácení částky za knihy vč. poštovného, tj 806 Kč na účet 35-9770070217/0100.
Děkuji za rychlé vyřízení
Martina Weberová
vrácení částky za nedodané zboží
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.