Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:105
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#29426Obtěžující nabídky na zakoupení dalších produktů firmy Avast

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2019, před 6 lety

František Kofroň

Znění stížnosti

Spíše než stížnost se jedná o upozornění spotřebitelů na praktiky firmy Avast. Já už jsem programy firmy Avast z svého PC odstranil a lituji dne, kdy jsem se k jejich nákup rozhodl.

Pokud si totiž program od Avastu koupíte, tak Vám velmi často budou vyskakovat okna, kterými se Vás budou snažit přesvědčit k nákup nějakého jejich dalšího produktu a není úplně jednoduché se takových velmi obtěžujících oken zbavit. Mě to vadilo o to více, že mi vždy okno s nějakou jejich nabídkou vyskočilo, když jsem by v nějaké vypjaté situaci on-linové hry. Čímž mi zcela zkazili zážitek z této hry. Popravdě jsem nezažil více obtěžující firmu než je Avast. Už nikdy více!


Produkt

Antivirus Avast


Požadované řešení

Rozšířit informaci o obtěžujících praktikách firmy Avast, aby si na to spotřebitelé dali pozor, popř. iniciovat šetření příslušnými orgány, zda tímto svých chováním firma Avast nepoškozuje práva spotřebitelů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 16:16, před 6 lety

Dle § 5a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, obchodní praktika je agresivní, pokud s přihlédnutím ke všem okolnostem svým obtěžováním, donucováním, včetně použití síly nebo nepatřičným ovlivňováním výrazně zhoršuje možnost svobodného rozhodnutí spotřebitele. Při posuzování, zda je obchodní praktika agresivní, se přihlíží zejména k těmto okolnostem: načasování, místo a doba trvání obchodní praktiky, způsob jednání, jeho výhružnost a urážlivost, vědomé využití nepříznivé situace spotřebitele, nepřiměřené překážky pro uplatnění práv spotřebitele, nebo hrozba protiprávním jednáním.

Domnívá-li se spotřebitel, že došlo k porušení výše zmíněného ustanovení, mohl by se obrátit na Českou obchodní inspekci, do jejíž působnosti daná problematika spadá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.1.2019 12:07, před 6 lety

Uživateli bychom doporučili se obrátit na naší podporu.

Vyskakovací okna je možné při hraní her eliminovat při hraní her při zvolení Do Not Disturb módu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.1.2019 14:19, před 6 lety


František Kofroň

Dobrý den,

děkuji za reakci. Už jsem si pořídil jiný antivirus.

Ale k Vašemu doporučení. Vaše podpora nabízí jen 3 oblasti:
- pomoc s aktivací produktu
- pomoc s nákupem, licencemi a fakturací,
- požádejte o vrácení peněz.

Kdyby se na Vás obrátil nějaký Váš jiný zákazník se stejným problém, jaký jsme měl já, tak na jakou z Vámi nabízených oblastí byste ho u Vaší podpory odkázal?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.1.2019 14:41, před 6 lety

Obrátit se můžete zde:https://support.avast.com/cs-cz/contact/paid_pc_avast-premier

Případně zde je popsán samotný Do Not Disturb mód: https://support.avast.com/en-us/article/Do-Not-Disturb-FAQ

Dále můžete modifikovat samotné individuální nastavení zde: Nastavení/Sdílení dat

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.1.2019 16:30, před 6 lety


František Kofroň

Děkuji za odpověď. Škoda, že jsem jako uživatel nenašel tyto odkazy intuitivně na Vašich stránkách.

Dále si myslím, že by samozřejmostí mělo být to, že Do Not Disturb mod je standardní nastavení systému a uživatel si naopak může zapnout, že chce být informován o nabídkách společnosti AVAST a jakou formou (např. to, že byste mi poslali E-mail by mi nevadilo, ba naopak a v klidu bych promyslel, jestli je Vámi nabízený produkt pro mě přínosem a případně ho dokoupil).

Mě jako klienta jste prozatím ztratili, ale pokud budete fungovat tak, jak popisujete zde, tak věřím, že ostatní své klienty si udržíte a možná se k Vám časem vrátím i já zpátky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 14:26, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.