Počet nahlášených stížností: | 105 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Spíše než stížnost se jedná o upozornění spotřebitelů na praktiky firmy Avast. Já už jsem programy firmy Avast z svého PC odstranil a lituji dne, kdy jsem se k jejich nákup rozhodl.
Pokud si totiž program od Avastu koupíte, tak Vám velmi často budou vyskakovat okna, kterými se Vás budou snažit přesvědčit k nákup nějakého jejich dalšího produktu a není úplně jednoduché se takových velmi obtěžujících oken zbavit. Mě to vadilo o to více, že mi vždy okno s nějakou jejich nabídkou vyskočilo, když jsem by v nějaké vypjaté situaci on-linové hry. Čímž mi zcela zkazili zážitek z této hry. Popravdě jsem nezažil více obtěžující firmu než je Avast. Už nikdy více!
Antivirus Avast
Rozšířit informaci o obtěžujících praktikách firmy Avast, aby si na to spotřebitelé dali pozor, popř. iniciovat šetření příslušnými orgány, zda tímto svých chováním firma Avast nepoškozuje práva spotřebitelů.
|
Tweet |
Dle § 5a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, obchodní praktika je agresivní, pokud s přihlédnutím ke všem okolnostem svým obtěžováním, donucováním, včetně použití síly nebo nepatřičným ovlivňováním výrazně zhoršuje možnost svobodného rozhodnutí spotřebitele. Při posuzování, zda je obchodní praktika agresivní, se přihlíží zejména k těmto okolnostem: načasování, místo a doba trvání obchodní praktiky, způsob jednání, jeho výhružnost a urážlivost, vědomé využití nepříznivé situace spotřebitele, nepřiměřené překážky pro uplatnění práv spotřebitele, nebo hrozba protiprávním jednáním.
Domnívá-li se spotřebitel, že došlo k porušení výše zmíněného ustanovení, mohl by se obrátit na Českou obchodní inspekci, do jejíž působnosti daná problematika spadá.
Uživateli bychom doporučili se obrátit na naší podporu.
Vyskakovací okna je možné při hraní her eliminovat při hraní her při zvolení Do Not Disturb módu.
Dobrý den,
děkuji za reakci. Už jsem si pořídil jiný antivirus.
Ale k Vašemu doporučení. Vaše podpora nabízí jen 3 oblasti:
- pomoc s aktivací produktu
- pomoc s nákupem, licencemi a fakturací,
- požádejte o vrácení peněz.
Kdyby se na Vás obrátil nějaký Váš jiný zákazník se stejným problém, jaký jsme měl já, tak na jakou z Vámi nabízených oblastí byste ho u Vaší podpory odkázal?
Obrátit se můžete zde:https://support.avast.com/cs-cz/contact/paid_pc_avast-premier
Případně zde je popsán samotný Do Not Disturb mód: https://support.avast.com/en-us/article/Do-Not-Disturb-FAQ
Dále můžete modifikovat samotné individuální nastavení zde: Nastavení/Sdílení dat
Děkuji za odpověď. Škoda, že jsem jako uživatel nenašel tyto odkazy intuitivně na Vašich stránkách.
Dále si myslím, že by samozřejmostí mělo být to, že Do Not Disturb mod je standardní nastavení systému a uživatel si naopak může zapnout, že chce být informován o nabídkách společnosti AVAST a jakou formou (např. to, že byste mi poslali E-mail by mi nevadilo, ba naopak a v klidu bych promyslel, jestli je Vámi nabízený produkt pro mě přínosem a případně ho dokoupil).
Mě jako klienta jste prozatím ztratili, ale pokud budete fungovat tak, jak popisujete zde, tak věřím, že ostatní své klienty si udržíte a možná se k Vám časem vrátím i já zpátky.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.