Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 10.12.2018 jsem objednal OmegaMarine Forte+ zdarma v ceně 49 Kč (za poštovné a balné). Objednávka byla systémem přijata a dorazil i e-mail s poděkováním za objednávku.
Balíček dorazil 3.1.2019, obsahoval poštovní poukázku typu A a fakturu s datem splatnosti 4.1.2019. Platbu složenkou jsem provedl hned následující den (tj. 4.1.2019). Protože je však tento typ platby proveden Českou poštou do 3 pracovních dnů, je nepravděpodobné, že platba složenkou dodrží datum splatnosti.
Abych datum splatnosti dodržel, provedl jsem platbu i platebním převodem s použitím prioritního příkazu, u něhož je zaručeno, že částka dorazí na účet společnosti již v den platby (tj. 4.1.2019).
Podařilo se mi tak platbu provést řádně s dodržením data splatnosti.
Rád bych upozornil na následující problémy:
1. Podle informací, které doručený balíček obsahoval, je uvedeno, že zásilka bude doručena do 10 dnů od obdržení objednávky. Balíček jsem ale obdržel až po 24 dnech (10.12.2018 - 3.1.2019).
2. V informacích přiložených v balíčku je také uvedeno, že po obdržení balíčku má zákazník 14 dnů na úhradu složenky. V mém případě jsem však neměl k dispozici ani jediný den. (I v případě okamžité úhrady složenky v den obdržení balíčku (3.1.2019) by nebylo zaručeno, že platba dorazí do data splatnosti (4.1.2019).)
Petr Alt
OmegaMarine Forte+, 60 kapslí
1. Prosím o uvádění správných termínů pro Vaše budoucí zákazníky (datum doručení, lhůta pro uhrazení přiložené složenky).
2. Protože ne každý zákazník má možnost provést prioritní platební příkaz bankovním převodem ihned po obdržení údajů k platbě, považuji za nevhodné, pokud je datum splatnosti jediný den po doručení balíčku (který zároveň obsahuje údaje k provedení platby). Pro zákazníka tak může být nemožné provést platbu včas.
|
Tweet |
Obchodní a dodací podmínky společnosti výslovně stanoví, že jakmile dostane zákazník balíček, má 14 dní na zaplacení přiložené složenky. Platbu může uskutečnit skrze přiloženou složenku nebo formou bankovního převodu.
Dobrý den,
omlouváme se za situaci, která nastala před vánočními svátky. Zásilku, kterou jste si na našich webových stránkách objednal dne 10.12.2018 se do našeho systému pro velký počet objednávek dostala až 17.12.2018. Ihned následujícího dne 18.12.2018 byla odeslána na poštu a Vám měla být dne 20.12.2018 doručena na adresu. Bohužel problémy spojené s velkým počtem objednávek nevznikly pouze na naší straně, ale i na České poště, která měla problémy s doručováním zásilek před Vánoci. Česká pošta Vám tedy doručila balík až dne 3.1.2018. Ještě jednou se velice omlouváme za tyto nepříjemnosti a vážíme si Vaší zpětné vazby, která nám pomůže lépe porozumět potřebám našich zákazníků.
Děkujeme a přejeme hezký den.
Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za reakci, za vysvětlení i dTestu za pomoc.