Společnost


LED PRODUCTS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29431Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2019, před 6 lety

Jana Bejochová

Znění stížnosti

Dne 17.10.2018 jsem obdržela zboží - elektrocentrálu od společnosti Led Products. Centrála byla nefunkční, proto jsem dne 30.10.2018 kontaktovala p. Tomáše Mičku a oznámila mu odstoupení od kupní smlouvy. V souladu s jejich požadavky bylo zboží dne 12.11.2018 odesláno zpět na firmu - převzato dne 13.11.2018. Přiložena byla kopie faktury a průvodní dopis.
Ze strany firmy nedošlo k jakémukoliv pokusu o kontakt. Zaslala jsem tedy 2x emailovou formou dotaz. Bohužel firma nereaguje.
Datovou schránku má sice zřízenou, ale příjem poštovních zpráv je zakázán. Vnucuje se otázka, proč?
Dnes dne 4.1.2019 znovu kontaktuji firmu i emailem, spolu s kopiemi přiložených dokumentů. Po předchozích neblahých zkušenost zároveň podávám stížnost i touto cestou.
Bejochová Jana


Produkt

Elektrocentrála, č. objednávky 5251/2018


Požadované řešení

Okamžité vrácení částky 2150,- na účet uvedený v emailové komunikaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2019 14:15, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 16:42, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.