Počet nahlášených stížností: | 718 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 16 |
Dne 24.11.2018 jsem obdržel objednaný překldač. Byl bez návodu k použití. Kontaktoval jsen dodavatele na tel.č. 255790517 a bylo přislíbeno zveřejnění návodu do 14 dní. Do dnešního dne se tak nestalo.
Jedná se o : Digitální tlumočník Lingo.
Dodání návodu nebo vrácení uhrazené částky složenkou.
|
Tweet |
Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý den,
veškeré návody v českém jazyce naleznete na naší stránce http://www.hs-plus.com/cz. Důvodem toho, proč jsou online, je jejich častá aktualizace (nové typy, aktualizace výrobků, atd.). Pokud bychom vytiskli jednu verzi, za týden by mohla být zastaralá.
Děkujeme za pochopení,
Vigoshop
Ověřil si někdo,zda je vyjádření společnosti pravdivé? Na uvedených stránkách žádný návod na tlumočníka není!!!
Novák
Po překontrolování jsme nalezli návod na použití na uvedené stránce v pdf verzi pod odkazem: "http://www.hs-plus.com/cz/POKYNY%20PRO%20LINGO%20DIGIT%C3%81LN%C3%8D%20P%C5%98EKLADA%C4%8C.pdf".
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost reagovat.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.