Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:718
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#29433Nedodaný návod k použití

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2019, před 6 lety

Antonín Novák

Znění stížnosti

Dne 24.11.2018 jsem obdržel objednaný překldač. Byl bez návodu k použití. Kontaktoval jsen dodavatele na tel.č. 255790517 a bylo přislíbeno zveřejnění návodu do 14 dní. Do dnešního dne se tak nestalo.


Produkt

Jedná se o : Digitální tlumočník Lingo.


Požadované řešení

Dodání návodu nebo vrácení uhrazené částky složenkou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2019 13:55, před 6 lety

Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.1.2019 09:34, před 6 lety

Dobrý den,

veškeré návody v českém jazyce naleznete na naší stránce http://www.hs-plus.com/cz. Důvodem toho, proč jsou online, je jejich častá aktualizace (nové typy, aktualizace výrobků, atd.). Pokud bychom vytiskli jednu verzi, za týden by mohla být zastaralá.

Děkujeme za pochopení,
Vigoshop

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.1.2019 10:40, před 6 lety


Antonín Novák

Ověřil si někdo,zda je vyjádření společnosti pravdivé? Na uvedených stránkách žádný návod na tlumočníka není!!!
Novák

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2019 11:35, před 6 lety

Po překontrolování jsme nalezli návod na použití na uvedené stránce v pdf verzi pod odkazem: "http://www.hs-plus.com/cz/POKYNY%20PRO%20LINGO%20DIGIT%C3%81LN%C3%8D%20P%C5%98EKLADA%C4%8C.pdf".

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2019 21:04, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2019 07:58, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.