Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 29.12.2018 jsem si u společnosti Moll CZ objednal Remoska R 21 TS ORIGINAL CHAMPAGNE GOLD za 2437 Kč.Obratem mi bylo sděleno,že moje objednávka č.106415920/1 byla připravena k odeslání.termín dodání byl 2.1.2019. Ještě ten den jsem telefonoval na zákaznické centrum, kde se zboží nachází a od operátorky mě bylo sděleno, že se spojí s dopravcem a sdělí mi e-mailem, kde se zboží nachází. Dnes tj.4.1.2019 nemám žádnou informaci o stavu mojí objednávky. nyní stále čekám doma, zda se mně někdo ozve.
Indra Zdeněk
Požaduji informaci co se děje s objednaným zbožím.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Vážený pane Indro,
je nám velice líto, že došlo k prodlení při doručení Vaší objednávky.
Evidujeme, že již přepravce zajistil dodání zásilky a objednávka byla vyřízena.
V případě dotazů se na nás neváhejte kdykoliv obrátit.
Přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.