Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#29437NEDODÁNÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ V TERMÍNU

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2019, před 6 lety

Zdeněk Indra

Znění stížnosti

Dne 29.12.2018 jsem si u společnosti Moll CZ objednal Remoska R 21 TS ORIGINAL CHAMPAGNE GOLD za 2437 Kč.Obratem mi bylo sděleno,že moje objednávka č.106415920/1 byla připravena k odeslání.termín dodání byl 2.1.2019. Ještě ten den jsem telefonoval na zákaznické centrum, kde se zboží nachází a od operátorky mě bylo sděleno, že se spojí s dopravcem a sdělí mi e-mailem, kde se zboží nachází. Dnes tj.4.1.2019 nemám žádnou informaci o stavu mojí objednávky. nyní stále čekám doma, zda se mně někdo ozve.
Indra Zdeněk


Požadované řešení

Požaduji informaci co se děje s objednaným zbožím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2019 13:22, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2019 16:18, před 6 lety

Vážený pane Indro,

je nám velice líto, že došlo k prodlení při doručení Vaší objednávky.

Evidujeme, že již přepravce zajistil dodání zásilky a objednávka byla vyřízena.

V případě dotazů se na nás neváhejte kdykoliv obrátit.

Přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2019 09:56, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2019 21:07, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.