Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Cestovní pojištění se dle podmínek nevztahuje na dobu, kdy jsou pojištěné věci na cestě - tj. přes den. Ukradené věci by byly bývaly pojištěné pouze v noci, kdy je ovšem nemusíte mít pojištěné, protože je máte v hotelu, kde nocujete a tudíž je potřebujete. Je to podvod.
Informovat co nejvíc lidí.
|
Tweet |
V případě zamítnutí práva na pojistné plnění, může spotřebitel požadovat zdůvodnění zamítnutí. Nesouhlasí-li s důvody zamítnutí, má možnost podat stížnost. Nebude-li spotřebitel ani s tímto úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.