Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29439Lhaní řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2019, před 6 lety

Radim Martínek

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 4.1.2019 mi měla být doručena zásilka PPL. Po domluvě s řidičem mi bylo oznámeno, že přijede za půl hodiny,ptal se zda je někdo doma, já mu odpověděl že ano. Po hodině mi přišla zpráva, že balíček je uložen v ParcelShopu. Jak si může řidič PPL dovolit něco takového, pokud se mu nelíbí práce řidiče, tak by tuto práci neměl vykonávat. Lhaní zákazníkům u tak velké společnosti, by k tomu nemělo docházet. Když jsem volal na depo,bylo mi zděleno že mám volat řidičovi. Řidičovi jsem volal cca 15 krát a nezvedal mi telefon, je přece jasné že mi ho nezvedna, když balíček nechal na depu kde neměl byt doručen. Žádám o potrestání řiče který mi dnes měl doručit balíček.Číslo zásilky je 405694698952.
Doufám že mi nepřijde odpověď, že se řidič nemohl dozvonit, když jsem mu říkal že manželka je doma. Pokud se ještě jednou bude něco takového opakovat,končíme se společností PPL.


Požadované řešení

Řešení není žádné, je třeba trestat řidiče, jak to provádějí každí dopravci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2019 14:02, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 15:47, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.