Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, dne 4.1.2019 mi měla být doručena zásilka PPL. Po domluvě s řidičem mi bylo oznámeno, že přijede za půl hodiny,ptal se zda je někdo doma, já mu odpověděl že ano. Po hodině mi přišla zpráva, že balíček je uložen v ParcelShopu. Jak si může řidič PPL dovolit něco takového, pokud se mu nelíbí práce řidiče, tak by tuto práci neměl vykonávat. Lhaní zákazníkům u tak velké společnosti, by k tomu nemělo docházet. Když jsem volal na depo,bylo mi zděleno že mám volat řidičovi. Řidičovi jsem volal cca 15 krát a nezvedal mi telefon, je přece jasné že mi ho nezvedna, když balíček nechal na depu kde neměl byt doručen. Žádám o potrestání řiče který mi dnes měl doručit balíček.Číslo zásilky je 405694698952.
Doufám že mi nepřijde odpověď, že se řidič nemohl dozvonit, když jsem mu říkal že manželka je doma. Pokud se ještě jednou bude něco takového opakovat,končíme se společností PPL.
Řešení není žádné, je třeba trestat řidiče, jak to provádějí každí dopravci.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.