Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.12.2012 jsem zakoupil 2 kazety po třech nožích za 1577 Kč. Dne 27.2 23014 mi nejmenší nůž ze sady praskl při běžném krájení šalotky/cibule/ v rukojeti. Dne 1.3.14 jsem informoval prodejce o závadě a požadoval sdělení o dalším postupu. Prodejce reagoval až po opětovné mé žádosti požadoval fotografii závadného nože. Pak jsem čekal na zprávbu kterou jsem obdržel až po mé urgenci dne 11.4 s tím, že reklamace pro mechanickou závadu nemůže být uznána. Na což jsem reagoval jednak tím, že nůž praskl v rukojeti/viz.foto/ a za druhé, že nebyla dodržena 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace.
Teď mi přišel e-mail, že mě informovali dne 31.3. což je podle mě lež, protože jsem žádný e-mail neobdržel. Toto vše mohu doložit odeslanými a přijatými e-maily.Za společnost jsem komunikoval s panem:
David Vávra
Jednatel společnosti
Sada nožů SWIS HOME Titanium 3-dílná SH-6532 nůž -122/4,5"/
výměna vadného nože, nebo vrácení přiměřené části peněz
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele, je prodejce povinný vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění. Dle Ústavního i Nejvyššího soudu je prodejce povinný o vyřízení reklamace v této lhůtě spotřebitele informovat. V tomto případě doporučujeme, aby společnost předložila print screen odeslaného e-mailu. Pokud byla skutečně porušena lhůta 30 dnů, jak je uvedeno v § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, má kupující možnost podat podnět České obchodní inspekci.
Společnost GSM centrum s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.