Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes 4.1.2019 mi měl být doručen balíček. Jelikož vím, že dvouhodinové časové rozmezí se občas nepodaří dodržet, tak jsem celý den čekala doma. Hodinu po oznámeném času doručení mi přišla sms, že mám zásilku připravenu k doručení na parcel shopu! Samozřejmě si pro ni budu muset dojít, protože ji potřebuji dnes, ale jak si tohle může řidič dovolit? Nehledě na to, že jsem zaplatila za doručení, které se nekonalo!! Řidič telefon nezvedá a na infolince mi bylo řečeno, že toho řidič má hodně a tak se mohlo stát, že je hromadně dal na parcel shop!
Vrácení peněz za dopravu. 120,-Kč
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.