Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Balík měl být doručen již 28.12, k tomu však nedošlo. 2.1 jsem po zjištění, že mi opět balík nebude doručen, psala e-mail přímo dopravci a bylo mi řečeno, že nebyl doručen z technických důvodu, ale plánují dodání 3.1 k tomu však také nedošlo. 4.1 mi došla trpělivost a psala jsem dopravci ať vrátí položku zpět na Alzu pokud nebude ještě ten den doručena. Bylo mi odpovězeno, že je balík na depu ale nepodařilo se jej opět z technických důvodu naložit.
Geis by si měl uvědomit, že lidé platí za jejich služby nemalé peníze a jestliže tvrdí, že doručují zpravidla do druhého dne měli by to dodržet, jinak je to jen lež kterou poškozují sami sebe. Dopravní společnost by měla umět řešit "technické" problémy rychle a efektivně. Rozhodně už nikdy dobrovolně nevyužiji služeb této dopravní společnosti.
Notebook z Alza.cz
Chtěla bych zejména abyste přestali "slibovat" něco co nejste schopni splnit.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.