Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den , objednala jsem si ve výše uvedeném e-shopu zboží :
Luxusní dětské odrážedlo/vozík/koloběžka/tahač 2 v 1 s košíkem na všechny důležité drobnosti zelené
Zboží došlo velmi brzy, vše se zdálo v pořádku až do doby, než jsme chtěli odrážedlo smontovat. V balíku nebyl český návod, ani návod v jiném jazyce. Pouze papír s odkazem na webové stránky. Na doporučených stránkách ovšem návod na sestavení odrážedla chybí , je uveden pouze návod na šlapací autíčko.
Kontaktovala jsem prodejce mailem a vyzvala ho k zaslání návodu na mail. Bez reakce, nic se nestalo.
Telefon hlásí, že příjemce hovor nepřijímá...
Luxusní dětské odrážedlo/vozík/koloběžka/tahač 2 v 1 s košíkem na všechny důležité drobnosti zelené, číslo objednávky 34251, z 24.11. 2018
Ráda bych sestavila odrážedlo správně, návod potřebuji. Můžete mi prosím pomoci a vysvětlit prodejci , že přiložit návod je jeho povinnost ?
Nechci nic vracet, jen nnávod potřebuju , stačí mi poslat na mail.
|
Tweet |
Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Nebyl-li dodán český návod, bez kterého není možné zakoupený výrobek řádně používat, je vhodné uplatnit reklamaci. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud byla v kupní smlouvě uvedena pro vyřizování reklamací třetí osoba (například servis), může spotřebitel uplatnit reklamací také u této osoby.
Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se přestupku, za který jí může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.