Počet nahlášených stížností: | 121 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nákup přes e-schop slevolandie.cz,objednávka sady froté ručníků v ceně 1098,-Kč, 27.2.2017 provedena úhrada na účet 2400854127/2010-VS 25292, 1.2.2018 písemná urgence za nedodané zboží bez odezvy,23.2.2018 žádost o navrácení platby bankou,15.3.2018 odpověď banky, že majitel účtu nehodlá částku vrátit protože se nejedná o chybně odeslanou platbu. Tím majitel účtu jen potvrdil, že se jedná o podvod, protože nemám ani peníze, ani zboží.V květnu 2018 jsem poslala na e-mail pokus o smír s tím, že je žádám o navrácení peněz. Termín byl do 15.5.2018 na podání zprávy s tím, že do této doby nebudu podnikat proti nim žádné kroky -opět bez odezvy...
objednávka bude patrně VS, tedy číslo 25592-sada ručníků a osušek tyrkysové barvy v ceně 1098,- Kč
Navrácení peněz,myslím,že dodávka zboží by už nyní byla rizkantní
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.